به طور قطع خرید هواپیمای مسافربری ازسوی ایران در امورجنگی استفاده نخواهد شد که آمریکا دست به چنین بدعهدی زده است

به گزارش ندای گیلان از رشت،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی درگفت وگویی،با اشاره به بدعهدعی آمریکا و بهانه تراشی های آن در فروش بوئینگ به ایران،گفت:در قضیه برجام ایران بارها حسن نیت خود را نشان داده درحالی که بدعهدی های مکرر آمریکا مشهود است.

نماینده مردم رشت درمجلس شورای اسلامی،با بیان اینکه ربط دادن فروش بوئینگ به موضوع برجام اشتباه فاحش آمریکا است، افزود: به طور قطع خرید هواپیمای مسافربری ازسوی ایران در امورجنگی استفاده نخواهد شد که آمریکا دست به چنین بدعهدی زده است.

این نماینده مردم در مجلس دهم،با تاکید براینکه بدقولی در فروش بوئینگ ازسوی آمریکا به ایران خوی واقعی این کشور را نشان داد، تصریح کرد:خرید هواپیمای بوئینگ برای رفاه حال مردم انجام شده بود و بدعهدی آمریکا اقدامی ضدبشری است.

وی با بیان اینکه دست مجلس ایران برای برخورد با بدعهدی آمریکا باز است،افزود:باید پارلمان ایران با وضع قانونی واردات هر نوع کالای تولید کشور آمریکا را ممنوع کرده و با آن به مثابه کالای قاچاق برخورد کند.

این نماینده مردم درمجلس دهم،ادامه داد:حتی اگر آمریکا در تولید کالای ١٠ درصد هم دخیل باشد باید از ورود آن به کشور ممانعت کنیم.

عضو کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی،با بیان اینکه ربط دادن خرید بوئینگ به مباحث هسته ای به ریشه دار بودن مشکلات آمریکا و ایران اشاره دارد،گفت:در برهه فعلی باید رفتار ایران در قبال بدعهدی آمریکا تقابلی باشد.

خانه ملت 462