رنجکش گفت: ما همه مدیون روح بلند آنانی هستیم که در کنار هدیه فرزندان خود در راه نظام و کشور با صبر و بردباری روزگار می گذرانند و هیچ توقعی از مسوولان ندارند.

به گزارش ندای گیلان،یونس رنجکش همزمان با بزرگداشت هفته دولت در دیدار با چهار تن از والدین شهدای والامقام روستای گیلده بخش مرکزی آستارا افزود: هر کسی با این خانواده‌ها همنشین می شود جز صفا و مهربانی، با روح بلند و ایثار از آنان نمی بیند و این درس بزرگی برای برای جامعه و برای تولید سرمایه هایی چون احسان و نیکوکاری در کنار صبر و بردباری و از خود گذشتگی است.

وی اظهار داشت: ما همه مدیون روح بلند آنانی هستیم که در کنار هدیه فرزندان خود در راه نظام و کشور با صبر و بردباری روزگار می گذرانند و هیچ توقعی از مسوولان ندارند.

وی افزود: از روزی که به عنوان فرماندار در این شهرستان مشغول به کار شده ام تاکنون با خانواده های معظم شاهد دیدارهای مختلفی داشته ام و هرگاه از آنان برای مطالبه ای از مسئولان درخواستی داشته ام، هیچ نگفته اند وهیچ نخواستند، این نشان می‌دهد که این جامعه ایثارگر معامله خود را با خدا کردند و اگر هم درخواستی داشته اند آن برای رفع مشکلات مردم بوده است.

رنجکش اضافه کرد: این بزرگواری و متانت طبع گاهی موجب شرمندگی مسئولان نیز می‌شود.

فرماندار آستارا در این دیدار که به صورت جداگانه انجام گرفت با حضور در منازل والدین شهید رستم والایی، شهید خدمت ده ساز، شهید بصیر ضیافتی مقدم و شهید ناصر وصلی از آنان دلجویی کرد.