نماینده ی رشت گفت:بنگاه ها و کارگاه های کوچک اگر مورد حمایت قرار گرفته و شکل بگیرند تاثیرات بسزایی در اشتغال زایی خواهند داشت.

به گزارش ندای گیلان  از رشت محمد صادق حسنی در گفتگوییی، با بیان اینکه متاسفانه بزرگترین معضل گیلان بلکه کل کشور بیکاری است، اظهار کرد: باید بارها بر این مهم تاکید کرد.

وی  با اشاره به اینکه هفته دولت را پیش رو داریم هفته ای که در آن پروژه های عمرانی به شکل نمادین در اقصی نقاط ایران اسلامی افتتاح و به بهره برداری می رسد، گفت: اعتبارات دولتی هم با وجود وضعیت اقتصادی  محدود است و دست دولت در بحث مالی آنچنان باز نیست.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با اشاره به اینکه خیلی دوست داشتم بنگاه های زود بازده با مشارکت اشخاص در هفته دولت افتتاحیه داشته باشند، افزود: متاسفانه خبرهای خوبی در این رابطه نداریم.

حسنی با بیان این نکته که  مقام معظم رهبری هم در این راستا تاکیدات زیادی دارند، ابراز کرد: زیرا این بنگاه ها و کارگاه های کوچک اگر مورد حمایت قرار گرفته و شکل بگیرند تاثیرات بسزایی در اشتغال زایی خواهند داشت.

نماینده مردم رشت در مجلس ادامه داد: بنگاه های زودبازده در استان به ویژه در رشت با حمایت بخش خصوصی باید شکل بگیرد.

حسنی در خاتمه اظهار کرد: برخی پروژه ها در استان از سال های گذشته نیمه تمام مانده است و دولت باید به تکمیل این پروژه ها سرعت دهد./کاسپین