مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان گفت : حمایت از صنعتگر یعنی ایجاد اشتغال و کارآفرینی یعنی رشد صنعت و توسعه اقتصادی کشور .

به گزارش نداي گيلان، احمد علی شهیدی گفت: در سال 96 باید تمرکز بیشتری بر صنایع کوچک و متوسط داشته باشیم ، چرا که تداوم رشد صنعتی نیازمند توجه هرچه بیشتر به صنایع کوچک و متوسط می باشد .

وی در ادامه بیان داشت: حمایت از صنعتگران باید به شکل واقعی و به شکل عملی انجام پذیرد ، حمایت از صنعتگر یعنی ایجاد اشتغال و کارآفرینی یعنی رشد صنعت و توسعه اقتصادی کشور ، حمایت از صنایع کوچک یعنی رسیدن به تولید زود بازده و به عبارتی صنایع کوچک راهگشای رشد صنعت می باشد .

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان گفت: بازنگری در قانون مالیات ها و ارایه تسهیلات مناسب بانکی موجب شکوفایی بخش صنعت خواهد شد و این در رونق تولید هم بسیار موثر خواهد بود .

وی در ادامه اظهار داشت: کاهش نرخ بهره بانکی برای صنعت گران که کار آفرینان و ایجاد کنندگان فرصت های شغلی هستند ، بسیار ضروری و مهم است .

وی در پایان تصریح کرد: کمک به راه اندازی مجدد بنگاه های صنعتی که تسهیلات معوق دارند ، راهکار مهم دیگری است که شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان به مانند سال گذشته در اولویت کاری خود قرار داده و امیدواریم سال 96که از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان سال اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال نام گذاری شده است ، شاهد رشد همه جانبه کشور به ویژه در عرصه صنعت و صنایع کوچک باشیم .