رمضانپور با بیان اینکه حق نداریم با مردم بد برخورد کنیم، گفت: حل مشکلات مردم جزء وظایف ما بوده و می بایست در اولویت قرار گیرد

به گزارش ندای گیلان،جلسه هم اندیشی دکتر احمد رمضانپور نرگسی عضو شورای اسلامی شهر رشت با مهندس عطائی شهردار منطقه ۱ رشت ،معاونین و مدیران این شهرداری برگزار شد.

عضو شورای شهر رشت در این نشست اظهار کرد: این دید و بازدیدها نباید شائبه سیاسی داشته باشد،تشکیل این جلسات به منظور رفع مشکلات شهر است.

دکتر رمضانپور با بیان اینکه حق نداریم با مردم بد برخورد کنیم، گفت: حل مشکلات مردم جزء وظایف ما بوده و می بایست در اولویت قرار گیرد.

وی ضرورت ارایه گزارش از سوی مسئولین به مردم را مورد تأکید قرار داد و گفت: نمایندگان شورای شهر، شهردار ومدیران شهری بایستی با مردم سخن گفته و حرف آنها را بشنوند و باید ساعات زیادی برای گوش دادن و حرف زدن با مردم اختصاص یافته و در مقابل حرف و انتقاد آنها را بشنوند، اگر چنین باشد بی‌تردید پیشرفت زیادی در اداره امور شهری ایجاد خواهد شد.

عضو شورای اسلامی کلانشهر رشت :نقش شهرداری ها را در توسعه کار آفرینی شهری تاثیرگذار عنوان کرد و یاد آور شد:با گسترش و رشد روزافزون شهرها، کنترل و اداره پیچیده و دشوارتر شده است وکارآفرینی شهری، از جمله راهکارهایی است که با کاهش نرخ بیکاری و معضلات ناشی از آن، ایجاد درآمد پایدار، فراهم کردن زمینه استقلال شهروندان و …، رافراهم خواهد کرد

وی ادامه داد: شناسایی عوامل مؤثر بر کارآفرینی شهری می‌‌‌تواند راه را برای گسترش آن و به تبع آن، توسعه پایدار شهری فراهم کند

دکتر رمضانپورنرگسی با تاکید بر رعایت حسن اخلاق، بیان کرد: امروز مردم بیش از گذشته نیازمند محبت کارکنان نهادها و سازمان ها هستند.

عضو شورای اسلامی کلانشهر رشت در ادامه به تبیین مشکلات و راهکارهای قانونی آن پرداخت و نسبت به سوالات و مسائل پرسنل شهرداری منطقه ۱ رشت، پاسخ داد.