شهردار منطقه 1 رشت با اشاره به گسترش دامنه بی اعتمادی مردم به مدیریت شهری، اظهار کرد: اعتمادسازی منجر به جلب مشارکت مردم در امورات شهری می شودو تحقق این امر با شفاف سازی امکان پذیر است.

به گزارش ندای گیلان،شهردار منطقه ۱ رشت در نشست با رمضانپور عضو شورای کلانشهر رشت، اظهار کرد: دکتر رمضانپور با توجه با سابقه اجرایی و قانوگذاری، بعنوان یکی از وزنه های سنگین شورای اسلامی رشت می باشد.
مهندس ناصر عطائی مدیران و کارشناسان شهرداری منطقه ۱ را افرادی توانمند و کاردان معرفی نمود و بیان کرد: تیم مدیریت شهری منطقه ۱رشت با روحیه جهادی و با تکیه بر علم روز و تجربه بزرگان در مسیر توسعه قدم گذاشته است.
وی تصریح کرد: امروز شرایط شهرداری ها به گونه ای است که بیش از هر زمان نیازمند توجه ویژه هستند.
شهردار منطقه ۱ رشت با بیان اینکه بسیاری از مشکلات شهر و شهرداری ها ناشی از ضعف قانون است، گفت: توجه مجلسیان به امور شهری باید بیشتر شود.
وی ادامه داد: آشفتگی های سیمای شهر،ناشی از ضعف قانونی و مصداقی از این توجه است
وی با اشاره به نقش دولت در شکوفایی و توسعه شهر، اظهار کرد: با توجه به مهاجرت روستاییان به شهر می طلبد دولت حمایت بیشتری نسبت به توسعه زیرساختی شهر داشته باشد.
مدیر شهرداری منطقه ۱ رشت تصریح کرد: مردم نقش محوری در توسعه شهر دارند و نیاز است مشارکت بیشتری در امورات شهری داشته باشند.
وی با اشاره به گسترش دامنه بی اعتمادی مردم به مدیریت شهری، اظهار کرد: اعتمادسازی منجر به جلب مشارکت مردم در امورات شهری می شودو تحقق این امر با شفاف سازی امکان پذیر است

وی تصریح کرد: تحقق نظام شفاف سازی مالی سبب اعتماد مردم به مدیریت شهری می شود و در نتیجه آمار مشارکت افزایش خواهد یافت.
مدیر منطقه ۱ رشت با تاکید بر انعکاس اخبار و تلاش های مدیریت شهری، اذعان کرد: انعکاس اخبار و خدمات شهری، ضمن ایجاد انگیزه از یک سو بین مدیران برای توسعه شهر، سبب آگاهی بخشی مردم از انجام امورات می شودکه شهرداری منطقه ۱علی رغم اقدامات ارزشمند کمترین انعکاس را داشته است

مهندس عطائی، گسست بین نهادها را چالش بزرگی برشمرد و بیان کرد: تعامل، همدلی و وحدت موجب پیشرفت شهر و در نتیجه رضایتمندی عمومی می شود .
وی با بیان اینکه نیروی انسانی سرمایه اصلی یک نهاد است، گفت: توجه به امورات نیروی انسانی راندمان کاری را بالا خواهد برد .