ورود به انتخابات در این زمان خلاف قانون است و فعالیتهای انتخاباتی بر اساس قانون مدت زمان معینی دارد.

به گزارش ندای گیلان: پیرو برگزاری مراسمی با نام اعتدال در شهرستان تالش و گلایه های ایجاد شده در پی آن از جانب برخی از اعضای ستاد دکتر روحانی و اصلاح طلبان مبنی بر حمایت جریان اعتدال از منتسبین به ستاد قالیباف در این شهرستانبر آن شدیم تا طی گفتگویی کوتاه با کیوان محمدی دبیر استانی حزب اعتدال و توسعه، نظر ایشان را در این خصوص بدانیم.
کیوان محمدی با اشاره به برگزاری این همایش و رد شایعه حمایت جریان اعتدال از فرد خاصی در این بازه زمانی گفت: ورود به انتخابات در این زمان خلاف قانون است و فعالیتهای انتخاباتی بر اساس قانون مدت زمان معینی دارد.در حال حاضر حزب اعتدال و توسعه شاخه گیلان از هیچکدام از کاندیداها در هیچ شهرستانی حمایت نمی کند.
محمدی با اشاره به سیاستهای حزب در انتخابات پیش رو اظهار کرد: برای حمایت از افراد و کاندیداها در زمان مقرر و قانونی ۲ شرط گذاشته ایم: اول اینکه فرد مورد نظر حامی سیاستهای دولت باشد و شرط دوم پتانسیل و شانس رای آوری افراد است. ممکن است برخی از افراد در جریان انتخابات ریاست جمهوری از کاندیدای دیگری حمایت کرده باشند اما پس از انتخابات حامی دولت و سیاستهای آن بوده اند که در این صورت شامل این شرظ می شوند که البته این شروط باید به همراه تایید شرایط عمومی فرد و تایید وی باشد./گیل خبر