رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر گیلان گفت:طی دو روز گذشته ماموران مبارزه با موادمخدر با همکاری ماموران انتظامی شهرستان رشت، موفق به كشف 16كیلوگرم انواع موادمخدر و جمع آوری 234 نفر از معتادان متجاهر و کارتن خواب شدند.

به گزارش ندای گیلان،سرهنگ احداله احدی در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: طی درخواست‌های مردمی مبنی بر جمع‌آوری معتادان متجاهر و کارتن‌خواب از اماکن عمومی شهر رشت، پس از بررسی‌های کارشناسانه، پاکسازی سطح معابر شهری و ایجاد محیطی امن و آرام برای شهروندان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: طی دو روز گذشته ماموران مبارزه با موادمخدر با همکاری ماموران انتظامی شهرستان رشت، موفق به كشف 16كیلوگرم انواع موادمخدر و جمع آوری 234 نفر از معتادان متجاهر و کارتن خواب شدند تا پس از طی دوران ترک در مراکز بازپروری و کمپ ترک اعتیاد، به کانون گرم خانواده‌ها برگردند.

سرهنگ احدی با بیان اینكه عواقب منفی حوزه موادمخدر گسترده است و نیاز به عزم جدی برای مقابله دارد، تصریح کرد: با اقتدار افزایی، آموزش مهارت‌های زندگی و حمایت و آگاه‌سازی این افراد می‌توان از بروز نابسامانی‌ها در جامعه جلوگیری کرد.

این مقام انتظامی با اشاره به مطالبه شهروندان در خصوص افزایش نظم و امنیت عمومی در جامعه، ادامه داد: اقدامات پلیس رضایتمندی و استقبال بسیار خوب مردم را در بر داشت.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه مبارزه با معضل اعتیاد مستلزم ورود جدی همه ارگان‌های متولی امر است، خاطرنشان کرد: پلیس به طور شبانه روزی آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان در خصوص موادمخدر و موضوعات مبتلابه آن است.