فرمانده انتظامي شهرستان لنگرود استان گيلان از فوت نوجوان 15 ساله بر اثر غرق شدگی در ساحل چاف و چمخاله اين شهرستان خبر داد.

ندای گیلان:فرمانده انتظامي شهرستان لنگرود استان گيلان از فوت نوجوان 15 ساله بر اثر غرق شدگی در ساحل چاف و چمخاله اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسين نيك‌فرد، فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود استان گيلان اظهار کرد: روز گذشته اين نوجوان 15 ساله به همراه 3 نفر از دوستان خود كه دو نفر 13 سال و يكی از آنان 15 سال داشتند و اهل و ساكن شهر چاف و چمخاله بودند تصميم به انجام شنا در منطقه ممنوع ساحل می‌گيرند.

وی افزود: از آنجا كه اين شناگران غير از شنا در منطقه ممنوع آشنايی چندانی نيز به فنون شنا نداشتند دچار حادثه غرق شدگی شده كه با حضور به موقع عوامل نجات غريق سه نفر از آب بيرون كشيده شده كه بعلت وخامت حال دو نفر آنان به وسيله خودروهای عبوری بلافاصله به بيمارستان اعزام كه طبق استعلام به عمل آمده حالشان رضايتبخش است.

نيك‌فرد گفت: متاسفانه در نتيجه اين حادثه يكی از چهار شناگر نوجوان كه 15 سال بيشتر نداشت غرق و با تلاش عوامل انتظامی، امدادی و مردمی جسد متوفی در ساحل كشف و با هماهنگی مقام قضايی به سردخانه بيمارستان انتقال داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود ضمن ابراز همدردی با خانواده داغديده به كليه مردم و كساني كه قصد شنا در ساحل دريا را دارند، يادآور شد: بسياری از شناگران حرفه‌ای نيز غالبا طعمه دريا می‌شوند ليكن همواره بايستی هنگام شنا به خصوص در صورتی كه آشنايی كافی با فنون آن را نداريد در مناطق تعيين شده، كم عمق و نزديك عوامل نجات غريق مبادرت به شنا کنيد.