رئیس ستاد انتخابات گیلان با بیان اینکه تنها ۱۱ درصد داوطلبان ثبت‌نام‌شده از بانوان هستند، گفت: ۱۶۵ تن از کل ثبت‌نام کنندگان در ششمین دوره انتخابات شوراهای شهرهای گیلان را بانوان تشکیل می‌دهند.

به گزارش ندای گیلان،محمود قاسم نژاد امشب در جمع خبرنگاران با اعلام پایان مهلت ثبت‌نام داوطلبان در انتخابات شوراهای شهرهای گیلان اظهار کرد: یک هزار و ۵۳۲ گیلانی برای حضور در ششمین دوره انتخابات شوراهای شهرهای گیلان تا ساعت ۲۰ امشب فرآیند نام‌نویسی را طی کردند.

وی با بیان اینکه ۸۹ درصد از داوطلبان ثبت‌نام کننده در ششمین دوره انتخابات شوراهای شهرهای گیلان از آقایان هستند، گفت: یک هزار و ۳۶۷ تن از آقایان واحد شرایط توانستند تا ساعت ۲۰ امشب به‌صورت حضوری و غیرحضوری در این دوره از انتخابات شرکت کنند.

رئیس ستاد انتخابات گیلان با بیان اینکه تنها ۱۱ درصد داوطلبان ثبت‌نام‌شده از بانوان هستند، افزود: ۱۶۵ تن از کل ثبت‌نام کنندگان در ششمین دوره انتخابات شوراهای شهرهای گیلان را بانوان تشکیل می‌دهند.

قاسم نژاد با اذعان به اینکه ۷۶۰ تن از داوطلبان به‌صورت حضوری ثبت‌نام کرده‌اند، بیان کرد: مابقی این ثبت‌نام‌ها به‌صورت الکترونیکی، اپلیکیشن و مراجعه به دفاتر پیشخوان بوده است.

وی با بیان اینکه شمار افراد ثبت‌نام‌شده در ششمین دوره انتخابات قطعی نیست، تصریح کرد: با توجه به اطلاعیه ستاد انتخابات کشور فرآیند حضوری ثبت‌نام پایان‌یافته و تا ۲۴ امشب داوطلبان می‌توانند به‌صورت غیرحضوری ثبت‌نام کنند.

رئیس ستاد انتخابات گیلان همچنین بیشترین داوطلبان ثبت‌نامی در گیلان را شهرستان رشت نام برد.