ویلموتس همچنین گفت: بازی خوبی را شاهد بودیم. با وجود اینکه این دیدار دوستانه بود کیفیت بالایی داشت. به بنتو بابت این بازی تبریک می‌گویم زیرا تیمش هماهنگی زیادی داشت.

به گزارش ندای گیلان،مارک ویلموتس در نشست خبری پس از بازی تیم ملی مقابل کره جنوبی اظهار داشت: این مسابقه اگرچه دوستانه بود اما از نظر من یک دیدار در سطح بسیار بالا بود. هر دو تیم قدرت زیادی از خود نشان دادند. فکر می‌کنم تماشاگران از تماشای این مسابقه که فرصت‌های زیادی را به همراه داشت، راضی باشند.
وی درباره تجربه رویارویی با کره جنوبی در جام جهانی ۲۰۱۴ و تفاوت دو بازی گفت: من فکر می‌کنم شرایط آن دیدار با این بازی قابل مقایسه نیست. در حال حاضر چند هفته است که لیگ ایران تعطیل است اما لیگ کره جریان دارد. با این وجود بازیکنان ایران در این مسابقه توانستند نمایش بسیار خوبی داشته باشند. آنها در این بازی جنگنده ظاهر شدند.
سرمربی تیم ملی خاطرنشان کرد: تیم ما به روند بازی‌های تهاجمی خود ادامه خواهد داد. تیم ایران یک‌مجموعه کامل است و همه نفرات تاثیرگذار هستند.

ویلموتس همچنین گفت: بازی خوبی را شاهد بودیم. با وجود اینکه این دیدار دوستانه بود کیفیت بالایی داشت. به بنتو بابت این بازی تبریک می‌گویم زیرا تیمش هماهنگی زیادی داشت و فوتبال خوبی را ارائه می‌داد. از هر دو تیم شاهد جنگیدن برای پیروزی بودیم و نمایش هجومی را دیدیم. تیم من مانع از این شد که بگذارد کره سوار بازی شود. این خیلی خوب است که ۱۰ فرصت گلزنی ایجاد کردیم.

مربی ایران در پاسخ به این سوال که ایران ۴ برد برابر کره‌جنوبی به دست آورد گفت: نمی‌شود مسابقات را با هم مقایسه کرد. جو هر بازی فرق می‌کند. هر بازی می‌تواند شرایط متفاوتی داشته باشد. ما این بازی برای برد تلاش کردیم. در آینده هم همین روال ادامه خواهد داشت و بازی‌های هجومی ارائه خواهیم داد.