اسمعیل پور با اشاره به اینکه تیم شهرداری فومن تا مردمی نشود به هیچ کجا نمی‌رسد خاطرنشان کرد: طبق قانون اداره کردن تیم شهرداری توسط کارکنان شهرداری فومن غیرقانونی است.

به گزارش ندای گیلان،حسین اسمعیل‌پور در نشست کارگروه‌های تخصصی ستاد جوانان نماینده فومن و شفت در مجلس اظهار داشت: تیم شهرداری فومن باید با دریافت کمک‌های مردمی، کانون هواداران را تاسیس کند.

فرماندار فومن با بیان اینکه طبق قانون مسائل ورزشی و تیم فوتبال به بنده ارتباطی پیدا نمی‌کند گفت: فومن متولی ورزشی نداشته و تاکنون یک بار نیز رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان با بنده نشستی نداشت تا از مشکلات ورزشی این شهرستان آگاهی پیدا کنم.

وی با اشاره به اینکه شش ماه از نشستی که در ابتدای ورود بنده به‌عنوان فرماندار با عوامل تیم شهرداری برگزار شده می‌گذرد تصریح کرد: از آن تاریخ به بعد هیچ فردی از تیم شهرداری فومن برای بررسی مسائل و مشکلات این تیم نزد بنده نیامده است.

اسمعیل‌پور با بیان اینکه تا مادامی که بنده به‌عنوان فرماندار در این شهرستان هستم اجازه هیچ اقدام غیرقانونی به کسی نمی‌دهم اعلام داشت: هر فرد سرمایه‌گذار یا خیری که در این شهرستان عملیاتی بخواهد انجام دهد باید از راه قانونی آن ورود کند.

نماینده عالی دولت در شهرستان فومن با اشاره به اینکه تیم شهرداری فومن تا مردمی نشود به هیچ کجا نمی‌رسد خاطرنشان کرد: طبق قانون اداره کردن تیم شهرداری توسط کارکنان شهرداری فومن غیرقانونی است.

وی با تاکید بر اینکه تیم شهرداری از لحاظ فنی در جایگاه خوبی قرار دارد و مشکلات سال گذشته در این تیم دیده نمی‌شود افزود: بهتر است کمپین حمایت مالی از تیم شهرداری فومن ایجاد شود تا شرایط تیم برای کمک‌های مردمی آماده شود.

 


 

https://t.me/joinchat/AAAAADvF5lVUQ_e7RpPBBg

https://t.me/joinchat/AAAAADvF5lVUQ_e7RpPBBg

 

تسنیم