مدیرکل تعاون گیلان گفت:توهین به رییس جمهور محترم ریشه در عصبانیت ناشى از شکست برخى در انتخابات اخیر را دارد و فرد در شرایطی که خود را در موضع ضعف حس می‌کند

به گزارش ندای گیلان،محمود ایزددوست در گفت و گویی  اظهار کرد: اتحاد و انسجام بین نیروهای انقلاب و مردم همواره یکی از راهبردهای اصلی برای پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی ایران بوده است و امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تأکید زیادی بر وحدت بین مردم داشته و دارند و همواره مسئولین را از دو قطبی کردن جامعه برحذر داشته‌اند.
مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گیلان تصریح کرد: توهین به رئیس جمهورمحترم پذیرفتنی نیست ، توهین به رییس جمهور منتخب ، توهین به ملت است و با عوامل آن باید برخورد شود.
وی افزود: تسویه حساب سیاسی در روز قدس پذیرفتنی نیست چراکه صهیونیست ها و داعش چقدر باید هزینه می کردند تا رسانه آمریکایی تیتر بزند: راهپیمایی روز قدس با شعار علیه روحانی برگزار شد!
ایزددوست ادامه داد: توهین به رییس جمهور محترم ریشه در عصبانیت ناشى از شکست برخى در انتخابات اخیر را دارد و فرد در شرایطی که خود را در موضع ضعف حس می‌کند به ناسزاگویی روی می‌آورد و از این راهکار برای پیشبرد کار و مطرح‌کردن مسایل خود استفاده می‌کند.
مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گیلان در پایان از دستگاه قضا خواست که برخورد قاطعی با توهین کنندگان به رییس جمهور منتخب ملت داشته باشد و عنوان کرد: خطایی بزرگ و از نظر حقوقی جرمی اشکار رخ داد که برای جلوگیری از تکرار و پیامد های ان أرکان مسول در نظام باید اقدام کنند.
/ تابناک