مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان از تحویل ۱۳ هزار و ۶۰۰ واحد مسکن ملی در استان خبر داد و گفت: این تعداد مسکن در قالب ۱۳۲ شرکت تعاونی ساخته شده است.

به گزارش ندای گیلان از رشت، سیاوش آقاجانی اظهار کرد: گیلان دارای حدود ۲ هزار و ۵۰۰ تعاونی فعال دارد که جمعیتی بیش از ۲۱۰ هزار نفری را شامل می‌شود.

وی با اشاره به نقش اشتغال زایی تعاونی‌ها در گیلان، افزود: بیش از ۳۲ هزار و ۷۰۰ نفر در ۲۵۰۰ تعاونی فعال گیلان مشغول هستند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان از فعالیت ۳ شرکت تعاونی دانش بنیان در این استان خبر داد و بیان کرد: این شرکت‌ها در حوزه‌های مختلف خدماتی و صنعتی فعالیت می‌کنند.

آقاجانی با بیان اینکه گیلان جزو ۳ استان برتر در تشکیل تعاونی‌های توسعه و عمران است، گفت: ۱۲ شرکت تعاونی توسعه و عمران در گیلان ثبت شده و یک شرکت در روند نهایی ثبت قرار دارد.

وی با اشاره به نقش پررنگ تعاونی‌های گیلان در ارزآوری برای گیلان، افزود: تعاونی‌های گیلان در سال گذشته حدود ۲۱ میلیون و ۳۴۲ هزار دلار صادرات کردند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان با بیان اینکه دولت سیزدهم نگاه ویژه ای به تعاونی‌ها دارد، گفت: اعتبار بخش تعاون از ۲ هزار میلیارد تومان در سال گذشته به ۳ هزار میلیارد تومان در سال جاری رسیده است.

آقاجانی از تحویل ۱۳ هزار و ۶۰۰ واحد مسکن ملی در گیلان خبر داد و اضافه کرد: این تعداد مسکن ملی در قالب ۱۳۲ شرکت تعاونی ساخته شده است.