داداشی گفت: در روزهای اخیر در مجموع فقط چهار نفر از بین افرادی که ثبت اطلاعات شخصی خود را در سایت رسمی نماینده شهرستان به اتمام رسانیده بودند، جذب شده و آغاز به کار نموده اند .

به گزارش ندای گیلان،«ولی داداشی» پیرامون حواشی مطرح شده در خصوص استخدام گسترده در حوزه انتخابیه خود اظهار کرد: با توجه به انتشار گسترده اخبار غیرموثق در فضای حقیقی و مجازی، مبنی بر استخدام نیرو به تعداد زیاد در بندر، اسکله و یا منطقه ویژه اقتصادی آستارا، باید بگوئیم که این موارد شایعه است.

وی خطاب به جوانان، افراد جویای شغل و عموم شهروندان آستارا گفت:با پیگیری‌ها در خانه ملت و تعامل صورت گرفته با شرکت کاوه «سرمایه گذار بندر آستارا»، در راستای تجهیز اسکله و بندر، دو فروند کشتی لایروب و یدک   کش برای تسهیل در امور ترابری ناوگان تجاری دریایی این بندر خریداری شده است.

نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی افزود: در همین راستا، در روزهای اخیر در مجموع فقط چهار نفر به عنوان خدمه و پرسنل این یدک‌کش‌ها از بین افراد بومی شهرستان در رشته های فنی، مهندسی و تخصصی مرتبط با حوزه کشتیرانی، بنادر و دریانوردی، از بین افرادی که ثبت اطلاعات شخصی خود را در سایت رسمی نماینده شهرستان به اتمام رسانیده بودند، جذب شده و آغاز به کار نموده اند .

وی اضافه کرد: لذا اعلام می‌شود به شایعات و اخبار غیرموثق توجه ننموده و تا اطلاع ثانوی، برای امر استخدام در بندر و یا سایر بخش ها به دفتر نماینده شهرستان، مراکز مختلف دولتی و اداری مراجعه نکنند.

نماینده آستارا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هرگونه جذب نیرو حتما از طریق مراجع رسمی و با ملاحظات، شروط قانونی و گزینشی با توجه به اعلام نیاز شرکت، سازمان، اداره و نهاد متبوع انجام خواهد شد.


https://t.me/joinchat/AAAAADvF5lVUQ_e7RpPBBg

https://t.me/joinchat/AAAAADvF5lVUQ_e7RpPBBg

ایسنا