فرمانده ناحیه مقاومت سپاه فومن از توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی همزمان با ماه مبارک رمضان به ارزش ۱۵ میلیارد ریال بین نیازمندان این شهرستان خبر داد.

به گزارش ندای گیلان از فومن،سرهنگ محسن جعفری در حاشیه تقسیم و توزیع بسته حمایتی ویژه ماه مبارک رمضان همزمان در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: توزیع بسته حمایتی یکی از رویکردهای دولت در راستای حمایت از خانواده‌های نیازمند اجرایی می‌شود.

فرمانده سپاه فومن با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان امسال ۱۵۰۰ سبد حمایتی به ارزش ۱۵ میلیارد ریال بین نیازمندان شهرستان توزیع می‌شود، افزود: اقلام سبد غذایی امسال شامل برنج، مرغ، خرما، روغن، رب، حبوبات، ماکارونی و سایر اقلام پر مصرف این ماه بوده است.

وی تصریح کرد: تلاش شده است که این کمک‌های معیشتی علاوه بر کمک به خانواده نیازمندان، مقداری از سختی‌های آن‌ها را در ایام ماه مبارک رمضان نیز کاهش دهد و در همین راستا این اقدام تقریباً همزمان با این ماه مبارک در شهرستان همزمان با سراسر استان اجرایی می‌شود.

سرهنگ جعفری با اشاره به جزئیات بسته حمایتی ماه رمضان گفت: این سبدهای غذایی توسط فرماندهان پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت شهرستان در میان خانواده‌های نیازمند در سطح روستاها توزیع می‌شود.