امام جمعه لنگرود با اشاره به ابلاغیه رهبری در خصوص سیاستهای انتخاباتی گفت: مسئولان کشوری عملگرا باشند نه شعارگرا واقعا حمایت کنند وکارها را به سر انجام برسانند نه مانند فیشهای نجومی که سرد شده اند.

به گزارش ندای گیلان از لنگرود،حجت الاسلام مهدی صدیق در ایراد خطبه های نماز جمعه  با اشاره به رموز ماندگار عاشورا گفت:  عاشورا در تاریخ  ماندگار شد زیرا در بر دارنده ویژگیهای عالی انسانی  و الهی است رهاورد تبلیغ اربعین باید شعور حسینی باشد در این فضای غبار آلود که دشمنان به وجود آوردند دین و معنویت در خطر و تهدید است.

وی افزود:باید از شور حسینی که در مردم وجود دارد استفاده کرد و شعور حسینی و معنویت  را برای انها تبلیغ  کرد .

امام جمعه لنگرود  با بیان اینکه باید اهداف و دسیسه های دشمنان را بشناسیم و راه مقابله با آن  را به خوبی پیاده کنیم گفت:  امروز به برکت وجود جوانان متعهد انقلابی و ولایت مدار  ایران اسلامی دشمنان و ادوات خود در مقابل کسور صف آرایی کرده اند اما جرات تعرض ندارند و باید آرزوی آن را به گور ببرند.

صدیق افزود تقویت و تجهیز قوا  و بنیه نظامی یکی از عوامل امنیت و استقلال جمهوری اسلامی است که باید نسبت به ارتقا ان هم توجه داشته باشند.

وی با اشاره به  رزمایشهای ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: امروز دشمن از این توان دفاعی و قدرتمند کشورمان واهمه دارد جرأت تعرض  به مرزهای کشور را نمی کند .

امام جمعه لنگرود با اشاره به ابلاغیه رهبری در خصوص سیاستهای انتخاباتی گفت: مسئولان کشوری عملگرا باشند نه شعارگرا  .واقعا حمایت کنند و کارهارا  به سر انجام برسانند نه مانند فیشهای نجومی که سرد شده اند.

صدیق در ادامه خطبه به مقاومت مردم یمن در برابر بمباران آلسعود به مردم بی دفاع اشاره کرد گفت تنهارا نجات مردم یمن استقامت است و مجامع بین المللی در خواب غفلت فرو رفته اند.