حجت الاسلام صدیق از اعضای شورای اسلامی شهر لاهیجان خواست هرچه سریع تر نسبت به انتخاب شهردار جدید اقدام کنند زیرا مردم شهرداری می خواهند که مشکلات آنها را پیگیری و رسیدگی کند.

به گزارش ندای گیلان،حجت الاسلام مهدی صدیق در خطبه های این هفته نماز جمعه لاهیجان اظهار داشت: کشاورزان چایکاران ، بدهکار هستند و به بهای چای خود نیاز دارند و باید با آن، زندگی و معیشت خانواده خویش را تامین کنند از این رو، لازم است معوقات چایکاران هرچه سریعتر پرداخت شود.
وی همچنین از اعضای شورای اسلامی شهر لاهیجان خواست هرچه سریع تر نسبت به انتخاب شهردار جدید اقدام کنند زیرا مردم شهرداری می خواهند که مشکلات آنها را پیگیری و رسیدگی کند.
امام جمعه لاهیجان در بخش دیگری از سخنانش، به واقعه کربلا و قیام امام حسین (ع) اشاره کرد و گفت: امام حسین (ع) با حرکت خود، می خواست به سیاست بازان بفهماند که راه آنها، اشتباه است و آنها می خواهند قرآن را پایمال کنند.
وی اظهار داشت: سفارش پیامبر اسلام (ص) عمل به قرآن و توجه به عترت بود و امام حسین (ع) می خواست بگوید که بدون امام ، مکه معنا ندارد و یزید می خواهد قرآن و عترت را از هم جدا کند.
حجت الاسلام صدیق افزود: امام حسین (ع) بزرگترین منکرشناس و معروف شناس زمان خود بود و می دانست که یزید، اسلام را منحرف کرده و می خواست مردم را آگاه کند.
وی همچنین به تشییع پیکر و خاکسپاری شهید مدافع حرم محسن حججی اشاره و خاطرنشان کرد: حججی به تمام آزادگان دنیا اعلام کرد که سرباز رشید امام حسین (ع) است و به ندای آن امام لبیک گفت و آموخت که در راه حسین (ع) باید جانبازی کرد.

 

ایرنا