معاون عمرانی فرمانداری تالش در خصوص وضعیت گاز در این شهرستان اظهار کرد:با اجرای طرح مدیریت بحران شرکت گاز استان گیلان امکان تزریق گاز و کمک رسانی به شهرستان های همجوار در گیلان فراهم شده و گیلان هیچ مشکلی در این خصوص نخواهد داشت.

سید حمید موسوی در گفتگو با خبرنگار ندای گیلان و در تشریح وضعیت این شهرستان با بیا اینکه هیچ یک از راه های ارتباطی ما بسته نیست اظهار کرد:در حدود یک متر برف ارتفاعات تالش را سفید پوش کرده ولی در جلگه  شاهد بارش برف نبودیم.

معاون عمرانی فرمانداری تالش افزود:در جلسه مدیریت بحران که در ماه گذشته برگزار شد پیش بینی های لازم انجام و بر لزوم توزیع سوخت به روستاهای فاقد گاز به ویژه روستاهای ییلاقی تاکید شد و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.
وی با بیان اینکه، هیچ یک از روستاهای ما مشکلی در خصوص بارش برف ندارند بیان داشت: تمامی راه های روستایی باز است و تنها پدیده جوی قابل توجه کولاک در محور اسالم به خلخال است.

موسوی افزود جمعیت هلال احمر تالش با آمادگی کامل  امدادرسانی به این مسیر را در صورت بروز بحران در دستور کار دارد.

معاون عمرانی فرمانداری تالش در خصوص وضعیت گاز در این شهرستان اظهار کرد:با اجرای طرح مدیریت بحران شرکت گاز استان گیلان امکان  تزریق گاز و کمک رسانی به شهرستان های همجوار در گیلان فراهم شده و گیلان هیچ مشکلی در این خصوص نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه تا کنون هیچگونه خسارت ناشی از بارش برف برای محصولات کشاورزی این شهرستان گزارش نشده است گفت:از کشاورزان و گلخانه داران می خواهیم تا با رعایت نکات کارشناسی و تدابیر مناسب برای فصل سرما از ایجاد خسارت های احتمالی جلوگیری کنند.