نماینده صومعه سرا در تذکری به وزیرجهاد کشاورزی در خصوص مشکل بیمه کشاورزان یادآور شد: پرداخت ها ضعیف بوده و کشاورزان با وضعیت نامناسب مالی توان رفع مشکلات خود را ندارند

به گزارش ندای گیلان،سید کاظم دلخوش در نشست علنی امروز (یکشنبه، 18 تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر آموزش و پرورش برای پیگیری وضعیت معلمان حق التدریسی و پیش دبستانی گفت: برخی از این افراد به مدت 15 سال در این حرفه مشغول هستند اما همچنان بلاتکلیف مانده اند. در این رابطه لازم است وضعیت آن ها روشن شود و در صورت امکان کمیسیون آموزش وضعیت آن ها را پیگیری کند.

نماینده مردم صومعه سرا درمجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم ساماندهی هرچه سریع تر موسسات مالی گفت: قانون بازار غیرمتشکل پولی تصویب شده اما بی توجهی به آن باعث شده مردم در بخش های مختلف دچار مشکل شوند؛ تقاضا می رود برای اینکه دیگر موسسات مالی دچار مشکل نشوند هرچه سریع تر این موسسات ساماندهی شوند.

وی در تذکری به وزیرجهاد کشاورزی در خصوص مشکل بیمه کشاورزان یادآور شد: پرداخت ها ضعیف بوده و کشاورزان با وضعیت نامناسب مالی توان رفع مشکلات خود را ندارند. ضروری است وزیر به این موضوع توجه کند.

نماینده مردم صومعه سرا یادآور شد:رانش کوه در مناطق حوزه انتخابیه مردم را با مشکلات زیادی مواجه کرده است 8 منطقه محروم در حوزه انتخابیه وجود دارد که 60 الی 70 سال مردم در آنجا ساکن هستند؛ از هیات رئیسه تقاضا داریم دستور فرمایید دولت به این موضوع رسیدگی کند.