مدیر کل بهزیستی گیلان از واگذاری164 واحد مسکونی با اعتباری بالغ بر نود و پنج میلیاردو یکصدو بیست میلیون ريال در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی خبر داد .

به گزارش ندای گیلان، محمد رضا پارسی با بیان این خبر افزود : از این مبلغ شانزده میلیارد و پانصد میلیون ریال از سوی اعتبارات بهزیستی برای مددجویان و معلولین پرداخت شده و مابقی سهم مددجویان و معلولین می باشد .
مدیر کل بهزیستی گیلان گفت : از تعداد 164 واحد مسکونی در استان،  54 واحد مسکونی در شهرستان تالش به بهره برداری می رسد که 48 واحد مسکونی از پروژه 192 واحد مسکن مهر تالش می باشد و 6 واحد بصورت خودمالکی که با کمک بهزیستی و سهم آورده مددجو واگذار می شود .
دکتر محمد رضا پارسی تصریح کرد : 27 واحد مسکونی در شهرستان رشت به بهربرداری می رسد که 20 واحد از مسکن مهر و 7 واحد بصورت خودمالکی می باشد .
وی افزود : گلباران مزار شهداء توسط کودکان مهد ، تجدید میثاق کارکنان بهزیستی با آرمانهای شهداء ، افتتاح پروژه های اشتغالزایی ، مراکز مشاوره ، افتتاح اورژانس اجتماعی در شهرستان آستارا ، پایگاه اجتماعی در حاشیه شهر از دیگر برنامه های اداره کل بهزیستی گیلان در ایام دهه فجر می باشد .
مدیر کل بهزیستی در ادامه افزود، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی  برای کارکنان از اقدامات دیگر  اداره کل بهزیستی گیلان است