نصرتی با اشاره به عملکرد شهردارسابق لاهیجان در ارتباط با شهر هوشمند و هزینه هنگفتی که بابت هزینه اینترنت از سوی مخابرات به شهرداری تحمیل شده ، از شهردار لاهیجان خواستار بررسی کارشناسی این موضوع شدند.

به گزارش ندای گیلان،رضا نصرتی عضو شورای اسلامی شهر لاهیجان ، در بیست و دومین جلسه شورای شهر با گرامیداشت هفته وحدت، میلاد مسعود حضرت رسول اکرم (ص) روز اخلاق و مهرورزی و ولادت امام جعفر صادق (ع) را تبریک و تهنیت گفت .

وی با اشاره به مشکلات موجود و کمبود منابع درآمدی شهرداری خواستار برگزاری جلسه ای مشترک با حضور اعضای شورا و تمامی پرسنل شهرداری بمنظور بیان مشکلات و شفاف سازی وضعیت موجود شد و افزود : آنچه از شوراي شهر و شهرداری لاهیجان انتظار مي‌رود بیش از این است و باید برای رسیدن به بالاترين اندازه رضايتمندي مردم و برون رفت از وضعیت موجود ، تدبیر ویژه ای اندیشید.

این عضو شورای شهر لاهیجان با اشاره به بدهی های میلیاردی شهرداری به سازمان تأمین اجتماعی و اینکه در دوران شهردار سابق ، حق بیمه از کارکنان شهرداری کسر اما به حساب تامین اجتماعی واریز نشده است و هم اکنون تعدادی زیادی از پرسنل بازنشسته شهرداری با مشکل مواجه اند ، از شهردار لاهیجان خواست در خصوص پرداخت اضافه کاری معوقه این عزیزان مساعدت لازم صورت گیرد.
رضا نصرتی با اشاره به مشکلات شهروندان در تقاطع ابتدای خیابان رزمندگان اظهار داشتند: با عنایت به بروز تصادف و حوادث روزانه در این محل ، جا دارد ضمن طرح موضوع در شورای ترافیک و بازگشایی ورودی این خیابان نسبت به رفع مشکل این منطقه اقدام گردد .

وی با اشاره به عملکرد شهردارسابق لاهیجان در ارتباط با شهر هوشمند و هزینه هنگفتی که بابت هزینه اینترنت از سوی مخابرات به شهرداری تحمیل شده ، از شهردار لاهیجان خواستار بررسی کارشناسی این موضوع شدند.

نصرتی به قرارداد نیروهای شرکتی شهرداری اشاره و افزودند : با توجه به اینکه در قراردادهای مورد نظر برخی از موارد قانونی لحاظ نشده و بیمه این افراد مشخص نیست ، لذا این موضوع از طریق امور حقوقی بررسی گردد تا در آینده مشکلی متوجه شهرداری و پرسنل نشود.