زنگ خطر عزیز پورعزیزی برای نامزدهای دیگر، برنده شدن رادمهر در مراسم ترحیم مرحوم یونس عرفانی، گرد و خاک نیرومند در جشنواره زندونه، حضور گسترده یوسفی در زندونه و مریان و فعالیت بی سر و صدا اسحاقی مهم ترین اخبار هفته اخیر انتخابات تالش است.

به گزارش ندای گیلان:
همه چیز از جلسه بزرگ پورعزیزی در منزل یکی از اقوام خود در اسالم آغاز شد. حاج عزیز جلسه بزرگی گذاشت، سایت ها نوشتند وی زنگ خطر را برای رقبا به صدا درآورد، خودش به مردم وعده پیروزی داد، حامیانش عکس ها را بصورت گسترده در فضای مجازی و شبکه های پیام رسان پخش کردند تا واقعا بعد از مدت ها سکوت کاندیدا و کم فعال بودنشان، این جلسه بزرگ در دل اسالم سر و صدا کرده و رقبا را به تکاپو وادار و شدیدا وارد کارزار کند تا آنها نیز زهر چشمی بگیرند. پورعزیزی توانست نهایت استفاده را از این جلسه ببرد.

رادمهر برنده گردهمایی در مراسم حاج یونس عرفانی
از نیک بودن و بزرگ بودن حاج یونس عرفانی، بزرگمرد تالش که بگذریم نباید زحمت دست اندرکاران این مراسم و حضور چهره های بزرگ همچون آیت الله قربانی را نادیده گرفت که در یک مجال مناسب به آن نیز خواهیم پرداخت اما از حواشی این مراسم حضور گسترده کاندیداها بود که مراسم را متمایز کرده بود.
کوچه پس کوچه‌های مسجد جامع تالش لیدرها و حامیانی بودن که در انتظار کاندیدای خود دندان روی دندان می ساییدند تا به همراه نامزدشان و بصورت گسترده وارد مسجد جامع تالش، محل برگزای مراسم شوند.
بیشتر کاندیداها در این مراسم شرکت داشتند که خیلی از آنها فقط به حضور خود و یا در نهایت چند نفر بسنده کرده بودند اما در این میان حسین نیرومند و احسن االله رادمهر بصورت سازماندهی شده و با نفرات بالا شرکت کردند تا سر و صدایی در محافل به پا کرده باشند. در این میان، حسین نیرومند که با نفرات زیاد قرار بود وارد مسجد شوند زمان بدی را برای وارد انتخاب کرد و ورود وی با هرج و مرج و همهمه داخل مسجد همزمان شد و از طرفی نفرات وی پراکنده شدند و حضورشان در میان جمعیت گسترده مردم گم شد.
اما رادمهر در نبود دکتر یوسفی در این مراسم و در شهر دکتر یوسفی و در دل تالش با حضور گسترده و منظم حامیانش توانست برنده این گردهمایی باشد.

نیرومند در جشنواره زندونه رضوانشهر تلافی کرد
نیرومند که پس از اینکه نتوانست نیروها و حامیانش را در مراسم تالش به رخ رقبا بکشد و از طرفی به نقاط ضعف خود در این مراسم پی برده بود اینبار با یک ساماندهی کامل و هماهنگ و بی نقص روانه مراسم جشنواره بومی و محل زندونه رضوانشهر شد. این نظم را می توان از ابتدای مسیر که عکس های آن منتشر شده است و نظم خودروهای در حال حرکت و همراهان در حین مراسم و حضورشان بین مردم مشاهده کرد.
نیرومند با حضور گسترده در این مراسم و انتشار عکس های گوناگون و حتی فیلم های حرکت منظم خودروها که بیشتر شبیه حرکت خودروهای ارتش می بباشد در شبکه های اجتماعی ماجرای تالش را تلافی کرد تا او نیز گرد و خاکی به پا کرده باشد.

یوسفی مستمر ادامه می دهد
دکتر یوسفی که همواره عادت دارد آهسته ولی پیوسته و مداوم جلسات برگزار کند اینبار نیز سنت شکنی نکرد و حضور وی در ییلاقات مریان و البته در مراسم زندونه رضوانشهر کم از دیگران نداشت. دکتر یوسفی شاید از جمله کاندیدایی هست که جلساتش تعطیلی ندارد و به طور مستمر جلسات خود را دنبال می‌کند اما اوج حرکت یوسفی زمانی بود که وی صراحتا اعلام نمود این دوره در هر شرایطی در انتخابات حضور پیدا خواهد کرد و قطعا پیروز انتخبات خواهد بود تا کسانی که از وی بعنوان محافظه کار نام می بردند را شوکه کند و ثابت کند عزم خود را برای بهارستان جزم کرده است.

فعالیت اسحاقی همچنان چراغ خاموش
برای پی بردن به فعالیت اسحاقی خیلی باید ریز شد و با دقت تحرکات وی را در نظر گرفت. اگر کمی با حوصله و تیز بینی حرکات و جلسات وی را دنبال کنید پی خواهید برد اسحاقی برنامه بلند مدت برای انتخابات دارد و بی گدار به آب نمی زند و طبق برنامه پیش بینی شده پیش می رود و هدفی را دنبال می کند. دیدار چهر ه به چهره و بعضا جلساتی با بزرگان و نخبگان تالشی آن هم بدون ایجاد سر و صدا از برنامه های وی است آنچه در فضای مجازی از این سید بزگوار منتشر می گردد گویای جهت رد گم کنی و صرفا جهت اعلام حضور است و از جلسات اصلی وی عکسی منتشر نمی گردد تا حاشیه نداشته باشد./خزر آنلاین