جمعی از کارگران فولاد لوشان صبح امروز در اعتراض به تعویق حقوق و سایر مطالبات صنفیشان در مقابل ساختمان اداره کار منجیل تجمع کردند.

به گزارش ندای گیلان: صبح امروز (۳۱ مرداد ماه) جمعی از کارگران کارخانه فولاد لوشان در اعتراض به تعویق حقوق و محقق نشدن سایر مطالبات صنفیشان دست از کار کشیده و مقابل ساختمان اداره کار شهرستان رودبار واقع در شهر منجیل تجمع کردند.

به نقل از کارگرانی که در این اجتماعی صنفی شرکت داشته‌اند گفته می‌شود، در کارخانه فولاد لوشان بیش از ۲۴۰ کارگر فعالیت دارند که از خرداد ماه حقوق نگرفته‌اند.

کارگران که خواهان وصول طلب مزدی خود هستند می‌گویند بخش عمده‌ای از مشکلات کارخانه فولاد لوشان پرداخت نشدن به موقع مطالبات کارخانه از سوی خریداران محصولات است و به همین دلیل مدیران این کارخانه برای جبران کسری منابع مالی مزدآنها را با تاخیر پرداخت می‌کند.

آنها می‌گویند در آخرین پی گیری‌های که با کارفرما انجام دادیم هیچ پاسخ قاطعی از سوی کارفرما برای دریافت مطالباتمان نشنیدیم و به همین دلیل ناچار شدیم برای احقاق حقوق از دست رفته‌مان تجمع کنیم.

گفتنی پس از ماجرای اختلاس ۳ هزار میلیاردی و مصادره شرکتهای مه آفرید خسروی در شهرستان رودبار، شرکت آهن وفولاد لوشان توسط دادستانی کشور مدیریت می‌شود./ایلنا