مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان گفت : تامین زیرساختهای لازم در شهرک های صنعتی از ملزومات رونق کسب و کار و توسعه تولید در استان می باشد .

به گزارش نداي گيلان، احمدعلی شهیدی بیان داشت: برای رونق تولید باید بخشی نگری به بوته فراموشی سپرده شود ، چرا که صیانت و رونق بخشیدن به صنایع کوچک یک امر لازم و ضروری است که قطعا با بهره گیری از توان و انرژی مثبت سایر بخشهای عامل می توانیم در جهت توسعه صنعت استان گامهای بهتر و مفیدتری را برداشته و با سرعت عمل بیشتری رو به جلو حرکت کنیم .

وی اظهار کرد : نقش شهرک ها و نواحی صنعتی به عنوان کانون های تولید ، اشتغالزایی و توسعه صنعت و پویایی اقتصادی در ایجاد و گسترش کسب و کار و سرمایه گذاری بر کسی پوشیده نیست به همین علت به منظور بهینه سازی خدمات ارائه شده به واحدهای تولیدی مستقر در شهرک های صنعتی استان ، فراهم کردن زیرساخت ها مقوله ای بسیار لازم و ضروری است .

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان تاکید کرد: روند گسترش امکانات در شهرک های صنعتی استان و ارائه خدمات لازم به فعالان حوزه تولید و کسب و کار در بخش صنعت به سرعت ادامه خواهد داشت .

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان گفت: تامین زیرساختهای لازم در شهرک های صنعتی از ملزومات رونق کسب و کار و توسعه تولید در استان می باشد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که با همکاری مسئولان ، همراهی صنعتگران و هم افزایی شاغلان واحدهای صنعتی مستقر در شهرک ها ، مشکلات و موانع سد راه واحدهای صنعتی و تولیدی دارای مجوز در شهرک های صنعتی استان گیلان برطرف شود.