فرمانده انتظامی گیلان گفت: تالارداران گیلان اجازه ندهند افرادی که به دنبال ضد ارزش‌ها و ترویج ناهنجاری‌ها هستند از تالارها برای این مقاصد استفاده کنند.

به گزارش ندای گیلان از رشت،سردار محمدرضا میرحیدری پیش از ظهر امروز در جمع تالارداران، عکاسان و فیلمبرداران گیلان رعایت تقوای الهی را مورد سفارش قرآن کریم در سوره انعام دانست و اظهار کرد: امیدواریم در راه‌های صحیح گام برداریم و در راه‌هایی که ما را نهی کرده‌اند خداوند دست ما را بگیرد.

وی با قدردانی از تالارداران، عکاسان و فیلمبرداران افزود: فعالیت این قشر یک کار فرهنگی بوده و سهم بسزایی در کاهش آسیب‌ها دارند و در دوران دفاع مقدس رشادت‌های زیادی برای حفظ کیان نظام انجام شد و نباید آن رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌ها را فراموش کنیم.

فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه امروز برای حفظ نظام و ارزش‌ها همه ما مسؤولیت داریم، تصریح کرد: اینگونه نیست که تنها صنف خاصی مسؤول باشد بلکه همه مردم مسؤول هستند و ما نباید خیانت به آرمان‌های شهدا کنیم.

وی با اشاره به اینکه حضور استکبار در هیچ کشوری عایداتی ندارد، خاطرنشان کرد: استکبار تنها به فکر چپاول ارزش‌ها و ثروت بوده و دین و ناموس ما را مورد هجوم قرار داده و باید هوشیار باشیم و این صنف برای گذران زندگی خود تلاش می‌کنند و باید از آنها حمایت کنیم تا در مسیر درست باشند.

میرحیدری گفت: دشمن می‌خواهد جوان ما که سرمایه کشور است را از ما بگیرد و نباید به گونه‌ای عمل کنیم‌ که ترویج فساد شود و اگر چنین برنامه‌هایی داشته باشیم زندگی ما برکت نخواهند داشت ضمن اینکه گیلان بیش از 8 هزار شهید و چهره‌های شاخصی مانند شهید املاکی دارد که اگر بخواهیم رشادت‌هایش را بشناسیم به ساعت‌های طولانی تدریس نیاز دارد.

وی میرزا کوچک را نماد دیگر استکبارستیزی و اسلام دوستی مردم گیلان خواند و خاطرنشان کرد: همه اینها جزو افتخارات ماست و نباید به گونه‌ای عمل کنیم که این ارزش‌ها فراموش سپرده شود و امروز نیز اینگونه بوده و حضور جوانان ما به عنوان مدافعان حرم بسیار با ارزش است.

فرمانده انتظامی گیلان از تالارداران، عکاسان و فیلمبرداران خواست تا حدودی که اتحادیه مشخص کرده را حفظ کنند و گفت: اگر بخواهیم در مسیر قانونی حرکت کنیم پلیس نیز پشتیبان و حامی است.

وی بیان کرد: فرد تالارداری که سرمایه خود را گذاشته تا هر هفته چند جشن ازدواج در این مکان برگزار کند کاری ارزشمند بوده اما نباید این جشن‌ها به دور از شئونات اسلامی باشد و چنین رفتارهایی هدفمند از بیرون مرزها هدایت می‌شود.

میرحیدری از تالارداران گیلان خواست تا از ارزش‌های فعالیت خود صیانت کنند و اجازه ندهند افرادی که به دنبال ضد ارزش‌ها و ترویج ناهنجاری‌ها هستند از تالارها برای این مقاصد استفاده کنند و باید ریشه این ناهنجاری‌ها خشک شود.فارس