فرماندار رضوانشهر گفت: با پیگیری های انجام شده توسط مسولین شهرستان و استان بیمارستان 32 تختخوابی رضوانشهر در دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید

به گزارش ندای گیلان از رضوانشهر،جلسه ستاد بزرگداشت دهه مبارکه فجر شهرستان با حضور مدیران دستگاه های اجرایی و نهادهای انقلابی به ریاست عسکر حسنی پور فرماندار شهرستان رضوانشهر در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار رضوانشهر در جمع مدیران دستگاههای اجرائی و نهادهای انقلابی شهرستان در جلسه برنامه ریزی و تمهید مقدمات جشن انقلابی که برای حفظ و صیانت از آن در دوران دفاع مقدس و بعد از آن جانفشانی های زیادی شده است، گفت: از همه کسانی که برای پیروزی انقلاب نقش آفرینی کرده اند تقدیر و تشکر می کنم.

عسکر حسنی پور اظهار نمود: امنیتی که امروز در کشور حاکم است از تلاش شبانه روزی نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی با رهبری مدبرانه و هوشمندانه مقام معظم رهبری و اعضای شورای امنیت ملی به ریاست رئیس جمهور محترم می باشد.

وی افزود: با فشارها و دشمنی هایی که استکبار ،صهیونیست ها و غرب و دشمنان دیرین این انقلاب چه  قبل انقلاب و بعد از آن به روش های گوناگون با ما دارند و دوست نداشتند کشور ایران نقش محوری در منطقه داشته باشد که مردم فهیم و ارزشی ایران اسلامی از روزهای آغازین پیروزی انقلاب، نظام را به رهبری امام بزرگوار همراهی کردند و این مقاومت و ایستادگی برگرفته از  شعار اساسی استقلال ،آزادی و جمهوری اسلامی نظام بود که بر اساس آراء مردم رفراندوم شکل گرفت و این ادامه پیدا کرد و انقلاب ما امروز 38 ساله شد.

حسنی پور بیان داشت: به لطف باری تعالی و حمایت همه جانبه مردم از اقشار و نژادهای مختلف و آن وحدت کلمه ای که امام بر روآن تأکید داشت در کشور شکل گرفت و باعث شکست دشمنان و خنثی سازی توطئه های آنان شد.

وی با اشاره به  نقد و انتقاد منصفانه خوب که باعث رشد و پویایی می شود گفت: نقدی که منصفانه و سازنده نباشد مخرب است و میشود دروغ و تهمت، نقد باید واقعیت را بیان کند نه غیر واقع را، نقد و انتقادی سازنده است که منصفانه و همراه با اطلاعات دقیق و خلاف واقع نباشد نقد نباید در جهت تضعیف باشد.

فرماندار رضوانشهرگفت:  نقد منصفانه و درست مى تواند به پویایى جامعه منجر شود و سرعت تحولات مثبت را بیشتر کند و باعث پیشرفت جامعه می شود لذا اگر نقد و انتقاد در جامعه وجود نداشته باشد و عملکردها به صورت منصفانه نقد و بررسی نشوند شاهد رفع مشکلات و توسعه نخواهیم بود.

نماینده عالی دولت در شهرستان رضوانشهر افزود:امروز نظام در همه عرصه ها حرف برای گفتن دارد خصوصاً در بخش عریض و طویل دولتی که حوزه اجراء است آن چیزی که مردم مستقیماً از ما در بخش های خدمات رسانی اعم از برق، گاز، تلفن، آب، راه ، بهداشت و درمان و اشتغال می طلبند لذا ما باید با تسریع در کار زیرساخت ها را آماده کنیم.

فرماندار رضوانشهر به ظرفیت های شهرستان در بخش کشاورزی و صنعتی اشاره نمود و افزودند: شهرستان ما یک شهرستان کشاورزی و صنعتی با وجود شرکت چوکا، جنگل شفارود و نیروگاه سیکل ترکیبی می باشد و تمام تلاش ما این است که در این بخش ها با مشکل مواجه نشویم که برای شهرستان یک افتخاربزرگی است.

وی در ادامه به سد شفارود اشاره نمود و افزود: با تلاش و پیگیریهای صورت گرفته توسط مسوولان استانی و شهرستانی با رفع و رعایت مسائل زیست محیطی چند روز آینده شروع بکار خواهد نمود.

 حسنی پور گفت: دهه فجر یکی از ویژگی هایش این است که علاوه بر برگزاری جشن ها  باید بیلان کار ارائه بدهیم ، ان شاا… امسال هم از نظر کیفی و کمی برنامه های متنوع ای در شهرستان خواهیم داشت ما وظیفه داریم با برگزاری این مراسمات در دهه فجر و بیلان عملکرد را به نسل آینده انتقال دهیم.

وی به بیمارستان 32 تختخوابی شهرستان که آرزوی دیربنه مردم فهیم منطقه می باشد اشاره نمود و افزود: با پیگیری های صورت شده توسط مسولین شهرستان و استان در دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار رضوانشهر گفت: حضور پررنگ مدیران شهرستان خصوصاً دستگاه های فرهنگی از جمله کمیته فرهنگیان، فرهنگی و هنری و روستایی و عشایری در مراسمات حائز اهمیت است.

و در سخنان دیگری به انتخابات پیش رو اشاره کرد و تأکید نمود: ما بعد از دهه فجر پروژه مهمی پیش رو داریم وآن هم انتخابات است که همه باید با تشریک مساعی در پیشبرد اهداف عالیه این نظام تلاش کنیم.