مدیرکل راهداری گیلان با اشاره به اینکه در چهار روز گذشته بیش از ۳۳۷ هزار خودرو وارد استان شده است، گفت: محور قزوین - رشت پر ترددترین محور گیلان در این ایام بوده است.

به گزارش ندای گیلان،فریبرز مرادی در گفتگویی با اشاره به اینکه طی چهار روز گذشته ۳۳۷ هزار و ۲۸ خودرو وارد استان گیلان شده است، اظهار کرد: در همین مدت نیز ۲۴۲ هزار و ۶۱۴ خودرو از استان نیز خارج شدند.

وی با بیان اینکه در مقایسه با مدت مشابه هفته گذشته در بخش ورودی خودرو با افزایش ۴۱ درصدی و در بخش خروجی نیز با رشد ۹ درصدی مواجه بوده این، گفت: بیشترین ورودی خودرو نیز در روز پنجشنبه با ۹۶ هزار و ۶۵۹ به ثبت رسیده است.

مدیرکل راهداری گیلان ادامه داد: در این مدت بیشترین خروجی نیز در روز یکشنبه با ۶۴ هزار و ۶۲۵ خودرو نیز برای استان گیلان به ثبت رسیده است.

وی همچنین تصریح کرد: بیشترین میزان ورودی روز پنج شنبه از طریق محور آزاد راه قزوین – رشت با ۶۱ هزار و ۸۱۹ وسیله نقلیه و بیشترین میزان خروجی در روز گذشته از طریق همین محور با حدود ۴۰ هزار و ۳۳۰ وسیله نقلیه بوده است.

مرادی افزود: بر اساس آمارهای دریافتی از ۴۲ دستگاه تردد شما طی ۲۴ ساعت گذشته محور امامزاده هاشم، تقاطع سراوان با متوسط تردد ساعتی ۱۷۲۶ وسیله نقلیه و محور لاهیجان لنگرود با ۱۶۶۳ نقلیه پرترددترین محورهای استان طی ساعت گذشته بوده‌اند.