محمودی با بیان اینکه، دردولت تدبیرامید به نتایجی رسیدیم که هیچ دولتی به آن دست پیدانکرد افزود:ماوقتی دولت را تحویل گرفتیم که تورم بالای 43درصدبود ولی دراین دولت تورم به 9.7 درصد کاهش یافت.

به گزارش خبرنگار ندای گیلان از شفت، یونس محمودی در آیین تجلیل از خبرنگاران که به مناسب روز خبرنگار برگزار شد با بیان اینکه خبرنگاری عشق ورزیدن است گفت: خبرنگارآینه تمام نمای حقیقت است و همچنین روزنامه نگاران مامیکوشند باروحیه نقادانه وکارشناسانه مسائل ومشکلات جامعه ایران رابه رخ همگان بکشاند .
فرماندار شفت با تاکید به اینکه خبرنگاری یک شغل نیست صرفا یک رسالت فرهنگی علمی مهندسی است افزود:آنچه که قلم وفکرخبرنگاران تحکیم خواهد بخشید قداست وعدالت خبرنگاری است .
وی بابیان اینکه خبرنگارمی تواند جوششی باشدبرای بیان حقیقت گفت :مگرمیشود ازقلم شکایت کرد ،به قلم باید احترام گذاشت .
وی در ادمه با بیان اینکه، دردولت تدبیرامید به نتایجی رسیدیم که هیچ دولتی به آن دست پیدانکرد افزود:ماوقتی دولت را تحویل گرفتیم که تورم بالای 43درصدبود ولی دراین دولت تورم به 9.7 درصد کاهش یافت.
محمودی خاطر نشان کرد دولت تدبیر و امید از افزایش فزاینده دلار ها وتزلزل روحیه مردم جلوگیری کرد.
این مقام مسئول با انتقاد از سوء مدیریت در دولت گذشته تصریح کرد:در دولتی که قیمت نفت آن بلای 145دلاربود ما شاهد رشدمنفی اقتصادی  وهمچنین کاهش ارزش پول ملی بودیم و ناهنجاریهایی از قبیل افرایش مکرر چاپ اسکناس و افرایش رکود اقتصاد کشور را با مشکل مواجه کرده بود.
وی افزود:بناداریم  به رشد مثبت اقتصادی  8 درصدی برسیم و برآن متعهد هستیم.
فرماندار شفت بیان داشت: برجام نشان داد در ایران حراسی وجود ندارد و ایرانی ها همیشه دارای استدلال بوده اند.
وی درپایان با تاکید براینکه ماباید کاری کنیم که مردم تبسم داشته باشندخاطرنشان کرد: بزرگترین سرمایه اجتماعی  خبرنگار اعتماد مردم است.

 

خبرنگار:احمد محمودی چناری