مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت از برگزاری نمایشگاه «بانوی کرامت» هم‌زمان با دهه کرامت از 25 مرداد ماه جاری در پارک قدس این شهر خبر داد.

ندای گیلان: علیرضا قانع با اشاره به اجرای برنامه‌های مناسبت ملی و مذهبی توسط سازمان فرهنگی ورزشی رشت اظهار کرد: برنامه‌های مذکور به صورت محله‌ای در شهر رشت برگزار می‌شود.
وی «رشت شهر نشاط و امید» را شعار شهرداری رشت در سال 94 عنوان کرد و افزود: امسال جشن‌ها و نمایشگاه‌های مختلف در راستای شعار مذکور در شهر رشت تدارک دیده شده است.
قانع از برگزاری برنامه‌های مستقل و مشارکتی با سپاه ناحیه مرکزی رشت توسط سازمان فرهنگی ورزشی رشت در پنج ماه نخست سال 94 خبر داد و بیان کرد: برنامه‌های مشارکتی با سپاه ناحیه مرکزی رشت در سه پارک اصلی این شهر در حال برگزاری است.
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت با بیان اینکه نمایشگاه «بانوی کرامت» هم‌زمان با دهه کرامت در پارک قدس این شهر برگزار می‌شود، تصریح کرد: 25 مرداد ماه جاری نمایشگاه مذکور به مدت پنج روز با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رشت برگزار می‌شود.
وی برگزاری «جمعه بازار فرهنگی» در ساختمان سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت را از برنامه‌های تدارک دیده شده، برشمرد و بیان کرد: محصولات فرهنگی و هنری هنرمندان در قالب برنامه‌های هنری در «جمعه بازار فرهنگی» رشت عرضه می‌شود.
قانع به تشکیل کارگروه انجمن‌های مختلف در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت اشاره کرد و گفت: هنرمندان شاخص گیلان در انجمن‌های مذکور عضویت دارند و انجمن نمایش سیار عملکرد موفقی داشته است.
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت با اشاره به کسب مقام نخست دستگاه برتر این سازمان در اردیبهشت تئاتر گیلان در سال جاری، خاطرنشان کرد: 22 انجمن فعال در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت تشکیل شده است.
وی به فعالیت انجمن‌های شعر و ادب و فرهنگ بومی و زبان مادری در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت اشاره کرد و یادآور شد: امسال 10 فیلم کوتاه توسط انجمن فیلم و عکس سازمان مذکور با مشارکت انجمن سینمای جوان تولید شده و به‌زودی از این فیلم‌ها رونمایی می‌شود./فارس