پانزدهمین دوره نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون داخلی از امروز تا ۵ مرداد ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر رشت برپا شده است.

به گزارش ندای گیلان،آیت کاظم‌زاده هریس، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی گیلان گفت: پانزدهمین دوره نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون داخلی از امروز تا ۵ مرداد ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر رشت برپا شده است.

وی، با اشاره به اینکه در این نمایشگاه ۱۱۰ واحد تولیدی و بازرگانی حضور دارند، افزود: این شرکت‌ها از استان‌های گیلان، تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، همدان، زنجان، اردبیل، خوزستان و مازندران هستند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی گیلان گفت: تولیدکنندگان انواع مبلمان استیل، راحتی، کلاسیک، سرویس خواب، ناهار خوری، لوستر، کالای خواب، فرش و تابلو فرش را به نمایش گذاشته اند.

آیت کاظم‌زاده هریس افزود: ارائه آخرین تولیدات و محصولات واحد‌های تولیدی، تبادل دانش و اطلاعات میان تولیدکنندگان و ایجاد نمایندگی در استان گیلان از سوی واحد‌های تولیدی از جمله اهداف برگزاری نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون داخلی است.

وی، آشنایی با سلایق و درخواست‌های مصرف‌کنندگان را از دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون داخلی رشت اعلام کرد و گفت: ایجاد ارتباط مستقیم و بدون واسطه میان تولید کنندگان و مصرف کننده از دیگر اهداف مهم این نمایشگاه است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی گیلان تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند از امروز به مدت پنج روز از ساعت ۱۷ تا ۲۳ از نمایشگاه بین‌المللی استان گیلان در کیلومتر ۴ جاده رشت به تهران بازدید و کالا‌های مورد نیاز خود را خریداری کنند.