شهردار لاهیجان گفت:مانور خودرويي ستاد مديريت بحران شهري لاهيجان با آمادگي كامل در اين شهر برگزار شد.

به گزارش ندای گیلان ،شهردار لاهيجان در خصوص برگزاری این مانور اظهار داشت: شهرداري لاهيجان به منظور حفظ آمادگي و اعلام توان مقابله با حوادث غيرمترقبه اقدام به برگزاري اين مانور كرده است .
مسعود كاظمي افزود: در اين مانور تعداد ٢٠ دستگاه از خودروهاي سبك و سنگين شهرداري لاهيجان شامل بكهو لودر، لودر، كاميون كمپرسي، جرثقيل، خودروهاي آتش نشاني ،بالابر، تانكر آب، مزدا، نيسان و همچنين يك اكيپ هلال احمر، امداد گاز ، راهور و تعداد ١٠ دستگاه خودروهاي آفرود از ميدان سپاه پاسداران حركت خود را آغاز كردند.
شهردار لاهيجان با بيان اينكه هدف ما آرامش بخشي به شهروندان در حوادث مختلف مي باشد اضافه كرد: شهرداري لاهيجان با تشكيل تيمي متخصص در ستاد مديريت بحران و با برگزاري كلاس هاي آموزشي تلاش مي كند نيروهاي اين ستاد همواره آمادگي خود را حفظ نمايند و در مواقع بحراني به شهروندان فهيم لاهيجان خدمتگزاري كنند.
كاظمي افزود: شهرداري و شوراي اسلامي شهر لاهيجان در نظر دارند با حمايت مسئولان استان و شهرستان با افزايش سطح امكانات ستاد مديريت بحران شهري خدمات بيشتري به شهروندان ارائه كنند.
لازم بذكر است اين مانور با حضور نماينده لاهيجان و سياهكل در مجلس شوراي اسلامي ، فرماندار، اعضاي شوراي اسلامي شهر و شهردار و نيروها و خودروهاي ستاد بحران شهري با استقبال شهروندان مواجه شد.