مدیرعامل شرکت توانیر از مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان بواسطه کسب رتبه برتر در راستای اجرای پروژه مدیریت مصرف برق کشور با اهدای لوح سپاس قدردانی کرد.

به گزارش نداي گيلان و به نقل از روابط عمومی برق منطقه ای گیلان، آرش کردی در همایش مدیریت مصرف که در دانشگاه تبریز و به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق شهرستان تبریز برگزار شد، از عظیم بلبل آبادی مدیر عامل شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان به جهت کسب رتبه اول در گروه دوم که متشکل از 9 شرکت برق منطقه‌ای بود، در راستای اجرای پروژه‌های کاهش پیک بار ، با اهدای لوح سپاس قدردانی کرد . قابل به ذکر است که گروه اول نیز متشکل از 7 شرکت برق منطقه ای بود.

در قسمتی از این لوح سپاس آمده است: در راستای اقدامات کاهش پیک بار و مدیریت سمت تقاضا که از نمونه‌های بارز اقدام و عمل به منظور تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی است، در سال جاری نیاز مصرف ایام اوج بار شبکه سراسری برق با همکاری مشترکان فهیم و با مدیریت و تلاش موثر مجموعه همکاران محترم صنعت برق حدود 3000 مگاوات کاهش یافته است.

در بخش دیگری‌از این لوح سپاس اضافه شده است: بدینوسیله از تلاش‌ها و مساعی آن مدیریت و مسئولیت پذیری همکاران مرتبط با پروژه های کاهش پیک بار که با کسب رتبه اول در گروه دوم به این موفقیت نائل شده اند، قدردانی می نمایم. امید است با اتکال به خداوند متعال و در جهت خدمت به جامعه اسلامی، همواره موفق و موید باشید.

گفتنی است که این همایش با حضور حقی فام معاون هماهنگی توزیع و عضو هیات مدیره شرکت توانیر، مهری مدیر کل دفتر مدیریت مصرف و خدمات مشترکین توانیر، شرکت‌های برق منطقه‌ای، توزیع، تولید و صنایع محلی استان آذربایجان شرقی در سالن همایش دانشگاه تبریز و به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق شهرستان تبریز برگزار شد.