سازمان منطقه آزاد انزلی خدمات خود در بخش‌های گردشگری الکترونیک و خدمات دولت الکترونیک را در معرض دید بازدیدکنندگان نهمین نمایشگاه الکامپ گیلان قرار داد.

به گزارش نداي گيلان: مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد انزلی از برتری سازمان در نهمین نمایشگاه الکامپ گیلان و دریافت تندیس و لوح تقدیر غرفه برتر به سازمان منطقه آزاد انزلی خبر داد.

مهندس افقی گفت:در این نمایشگاه که با موضوعات کامپیوتر، تجارت الکترونیک، اینترنت و ماشین‌های اداری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گیلان برگزار شد، سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی به ارائه توانمندی‌های خود پرداختند و سازمان منطقه آزاد انزلی نیز خدمات خود در بخش‌های گردشگری الکترونیک و خدمات دولت الکترونیک را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داد.

سامانه تور گردشگری مجازی منطقه، سامانه اطلاعات مکانی منطقه در بخش گردشگری الکترونیک و سامانه جامع بازرگانی، سامانه جامع صنعت، سامانه دهیاری‌ها و شوراها، سامانه مکاتبات برون‌سازمانی، سامانه درخواست مجوزات اقتصادی، سامانه جامع خودرو، سامانه کنترل ناوگان خودرویی، سامانه اطلاع‌رسانی مخصوص تلفن‌های هوشمند و سامانه هوشمند کنترل و مدیریت ترافیک در حوزه خدمات الکترونیک از جمله سامانه‌هایی بود که توسط سازمان در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت.