مدیرکل راه و شهرسازی گیلان گفت:تقاطع غیرهمسطح ملاسرا در مسیر رشت به فومن بخاطر عدم ارزیابی های لازم در زمان شروع پروژه اکنون بالغ بر 10 میلیارد تومان اعتبار تنها برای تملک واحدهای تجاری و زمین های پیرامون نیاز دارد که تأمین این اعتبار ممکن نیست.

ماکان پدرام مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان در گفتگو با خبرنگار ندای گیلان در شفت در خصوص وضعیت جاده ورودی شهرستان با بیان اینکه ورودی شهرستان شفت به صورت یک تقاطع غیر همسطح در میسر اصلی  واقع شده است اظهار داشت: چیزی که مدنظر مسئولان شهرستان شفت است این است که به نحوی یک تقاطع هم سطح یا میدان در این مکان احداث شود که ترددی که سمت غرب استان صورت می گیرد نمایان شود.

وی با بیان اینکه در مسر رشت به فومن یک  تقاطع به عنوان تقاطع ملاسرا داریم که صورت غیرهمسطح است، افزود: بخاطر عدم ارزیابی های لازم در زمان شروع این پروژه اکنون بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان اعتبار تنها برای تملک واحدهای تجاری و زمین های پیرامون این تقاطع نیاز است که ما اعتبار لازم برای این کار را نداریم.

پدرام با تصریح بر اینکه  درخواست مسئولان شفت ایجاد یک تقاطع همسطح در میان محور چهاربانده  فومن به رشت به جای تقاطع است، افزود: از نظر ترافیکی  ایجاد میدان وسط یک بزرگراه قابلیت اجرایی ندارد اما ما یک طرح را به شورای ترافیک استان فرستادیم و اگر این طرح به صورت یک تقاطع هم سطح شاید نظر این شورا را تأمین کند.

 ۱۳ کیلومتر از راه های روستایی شفت آسفالت شد

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با شاره به اینکه در خصوص راه های روستایی نزدیک به ۱۳ کیلومتر راه روستایی را  طی سال ۹۸ در شهرستان شفت آسفالت کردیم ، گفت:شاخص بهره مندی از آسفالت در این شهرستان ۶۶ درصد است که از میانگین استان که حدود ۵۵ درصد می باشد بیشتر است.

صدور دستور حقوقی برای توقف مطالعات ایجاد جاده شفت به زنجان

وی با بیان اینکه مسیر سیامزگی شفت به سمت طارم زنجان سال های سال است که مدنظر همه قار گرفته است گفت: این پروزه  مشکلاتی در حوزه منابع طبیعی و محیط زیست به دلیل عبور از مناطق جنگلی دارد که هنوز مطالعات آن را نتوانسه ایم تکمیل کنیم ؛زیرا دستور توقف  این طرح توسط  شورای حفظ حقوق بیت المال استان گیلان صادر شده است.