مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه همه حوزه ها موظف به تحقق رویکردهای دولت هستند، گفت: بخش اعظم این کار بر عهده رسانه‌ها است.

به گزارش ندای گیلان از رشت، رضا ثقتی در نشستی با اشاره به ضرورت بیان خدمات دولت اظهار کرد: این اطلاع رسانی موجب امیدآفرینی در جامعه می‌شود و از دلسردی مردم جلوگیری می‌کند و اعتماد مردم به نظام را افزایش می‌دهد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه بخش خصوصی در سال‌های اخیر برای بهبود زیرساخت‌های گیلان تلاش‌های زیادی کرده است، افزود: گفتمان فرهنگی دولت هنوز برای مردم بیان نشده و رسانه‌ها باید در این خصوص جدی تر عمل کنند.

وی تصریح کرد: رسانه می‌تواند جریان سازی کند اما رسانه‌های ما در این باره ضعیف عمل می‌کنند در صورتی که در برخی موارد این جریان سازی ها موجب توسعه بخش‌های مختلفی شده است که سال‌ها با عقب ماندگی‌های زیادی رو به رو بودند.

ثقتی بیان داشت: انتظار داریم رسانه‌ها برای افزایش اعتماد عمومی به دولت به تبیین خدمات بپردازند و با جریان سازی امید را به جامعه تزریق کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه همه بخش‌ها موظف به تحقق رویکردهای دولت هستند، افزود: بخش اعظم این کار بر عهده رسانه‌ها است و باید با هوشمندی و جدیت این موضوع را دنبال کنند.

وی تصریح کرد: اولویت کاری رسانه‌ها باید پرداختن ویژه به نقاط ضعف و محرومیت‌ها و رسانه‌ای کردن آن در سطح ملی باشد تا از این طریق مسیر حل مشکلات برای آن فراهم شود.