در جلسه مسئولان تیم داماش گیلان مقرر شد تیم حقوقی باشگاه شکوائیه‌ای در خصوص داوری بازی با نیروی زمینی به همراه مستندات برای فدراسیون،کمیته اخلاق،کمیته انضباطی،کمیته اخلاق و دادگاه بین المللی داوری ارسال کند و تا حصول نتیجه باشگاه به حالت تعلیق در بیاید.

به گزارش ندای گیلان،باشگاه داماش گیلانیان که موفق به حضور در فینال جام حذفی شده، در مسیر پلی آف لیگ دسته دوم در جدال با نیروی زمینی با حواشی بزرگی در خصوص تصمیمات داوری مواجه شد.

بنا به اعلام کارشناسان، وحید کاظمی و تیم داوری‌اش در این دیدار چند اشتباه واضح به جا گذاشته‌اند که در نهایت باعث ناکامی این تیم در صعود به لیگ دسته اول شد.

بر این اساس، جلسه‌ای با حضور اعضای هیات مدیره، سرپرست، مدیر حقوقی و مدیر روابط عمومی باشگاه داماش تشکیل و در خصوص احقاق حقوق تضییع شده این باشگاه بحث و تصمیم گیری شد. در این جلسه مقرر گردید که تیم حقوقی باشگاه داماش‌گیلانیان شکوائیه‌ای در خصوص داوری این بازی به همراه مستندات مربوطه برای رئیس فدراسیون فوتبال، کمیته اخلاق و کمیته انضباطی ارسال و همچنین مراتب این اعتراض به دادگاه بین‌المللی داوری (CAS) نیز اعلام شود.

همچنین با تصمیم کلیه اعضاء تا حصول نتیجه فعالیت‌های باشگاه داماش به حالت تعلیق درآمد