مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان گفت: بمنظور جلوگیری از تلفات برق در شبکه توزیع، بازسازی و استاندارد کردن شبکه‌های آسیب دیده و اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌های فرسوده و جایگزینی آن‌ها با کابل خودنگهدار از اولویتهای بسیار مهم این شرکت در سال جاری می‌باشد.

به گزارش ندای گیلان از رشت،محمدتقی مهدیزاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان، طی دیدار نوروزی به گفتگو و تبادل نظر با احمد دنیا مالی نماینده مردم شریف شهرستان بندر انزلی پرداخت.

در این نشست دنیامالی اظهار داشت: جهت تخصیص اعتبارات لازم برای ترمیم شبکه‌های فرسوده برق باید با تلاش جمعی، در کل استان صورت پذیرد و نقش شرکت توزیع برق استان در این زمینه بسیار پررنگ می‌باشد.

وی افزود: نیروهای خدوم شرکت توزیع برق گیلان در تمامی شهرهای استان تحت هر شرایطی همیشه آماده خدمت‌رسانی به هم استانی‌های خود هستند و این موضوع شایسته تقدیر است.

در ادامه مهدیزاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان ضمن تشکر از همکاری شایسته نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تمامی تلاش مجموعه صنعت برق کشور درراستای گذر از پیک بار تابستان سالجاری و همچنین تدوام تامین برق پایدار برای سال‌های آتی بصورت مستمر و همیشگی است.

وی افزود: بمنظور جلوگیری از تلفات برق در شبکه توزیع، بازسازی و استاندارد کردن شبکه‌های آسیب دیده و اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌های فرسوده و جایگزینی آن‌ها با کابل خودنگهدار از اولویتهای بسیار مهم این شرکت در سال جاری می‌باشد و با پیگیری لازم انشااله پس از تامین اعتبار از سوی شرکت توانیر و منابع استانی اجرای آن‌ها در دستور کار شرکت قرار می‌گیرد.