مهدیزاده اظهار داشت: استفاده از تمامی ظرفیت‌ها جهت پیشبرد اهداف تبیین شده شرکت توانیر و تلاش حداکثری جهت تعریف فرآیندها و ارائه خدمات به صورت غیر حضوری به مشترکین و متقاضیان مهمترین برنامه این شرکت در سال جدید است.

به گزارش ندای گیلان از رشت،محمدتقی مهدیزاده، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان طی اولین جلسه شورای اداری سال جدید ضمن قدردانی از زحمات سال گذشته کارکنان، بر لزوم ارتقاء سطح بهره وری و خدمت‌رسانی تاکید کرد.

در این نشست مهدیزاده ضمن تبریک سال نو و آرزوی توفیق برای تمامی تلاشگران صنعت برق در سال جاری گفت: برخورداری از برق مستمر و پایدار حق همه شهروندان و مشترکین است و ضروری است همکاری، تعامل و هم افزائی کارکنان این شرکت برای خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به مردم در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: در سال ۱۴۰۱ شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان رتبه‌ها و عناوین شایسته تقدیری در بخش‌های مختلف دریافت کرد و باید با تلاش وافر ضمن کسب مجدد رتبه‌های برتر، در عرصه خدمت‌رسانی به مردم نیز موفق باشیم.

مهدیزاده اظهار داشت: استفاده از تمامی ظرفیت‌ها جهت پیشبرد اهداف تبیین شده شرکت توانیر و تلاش حداکثری جهت تعریف فرآیندها و ارائه خدمات به صورت غیر حضوری به مشترکین و متقاضیان مهمترین برنامه این شرکت در سال جدید است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان گذر موفق از پیک تابستان و زمستان سال گذشته را مرهون زحمات شبانه روزی کارکنان دانست و افزود: انتظار مردم و مسئولان استان تکرار موفقیت در حوزه تامین برق پایدار به ویژه در فصل تابستان پیش رو خواهد بود.

وی اضافه کرد: جهت تأمین برق پایدار، حرکت به سوی مدیریت بار شبکه انکار ناشدنی است، لذا توسعه رویت‌پذیری و کنترل‌پذیری از طریق توسعه لوازم اندازه گیری هوشمند یکی از مهم‌ترین ابزارها برای پیاده‌سازی طرح‌های مدیریت مصرف می‌باشد که از سالیان گذشته در دستور کار صنعت برق قرار گرفته و هم اکنون با سرعت بیشتری در استان گیلان درحال پیگیری است.

رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق گیلان گفت: با کنترل‌پذیر کردن مشترکین از راه دور، قابلیت اعمال محدودیت بار مصرفی برای مشترکین پر مصرف در ایام پیک فراهم می‌شود که می‌تواند کمک بسزایی به پایداری شبکه وعدم قطع سایر مشترکین بالاخص مشترکین خانگی داشته باشد.

محمد تقی مهدیزاده در خصوص افزایش ضریب اطمینان شبکه اظهار داشت: باید با برنامه مدون و کارشناسی نسبت به پایش شبکه‌های توزیع اقدام شود به نحوی که با شناسائی نقاط حادثه‌خیز و قابل بهبود شبکه نسبت به ترمیم و مقاوم‌سازی آن‌ها با در دستور کار قرار دادن دو طرح جهادی و تاب آوری و پیگیری مستمر آن اقدامات لازم صورت پذیرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان گفت: افزایش سطح بهره وری و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها جهت پیشبرد اهداف تبیین شده شرکت توانیر وتلاش حداکثری جهت تعریف فرآیندها وارائه خدمات به صورت غیر حضوری به مشترکین و متقاضیان مهمترین برنامه این شرکت در سال جاری خواهد بود.

لازم به توضیح است در این نشست که در سالن پیامبر اعظم (ص) شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان برگزار شد، معاونین و مدیران اجرائی این شرکت در خصوص عملکرد خود در سالی که گذشت و برنامه‌های مدون وقابل اجرا در سال جاری مطالبی را ارائه کردند.