مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان بصورت سرزده از طرح سد لاستیکی فخرآباد رشت و مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی شهرستان آستانه اشرفیه بازدید کرد.

به گزارش ندای گیلان از آستانه اشرفیه،وحید خرّمی در حاشیه بازدید سد لاستیکی فخر آباد رشت گفت: این سد با هدف توسعه و بهبود آبیاری حدود ۱۰۰۰ هکتار از اراضی شالیزارهای منطقه و جلوگیری از تداخل آب شور دریا با آب شیرین رودخانه، آبگیری ایمن کانال انحراف آب، ذخیره موقت دبی تراز رودخانه و زهکش‌ها برای تأمین آب کشاورزی، افزایش سطح تراز آب در رودخانه و کاهش هزینه پمپاژ، بهبود شرایط زیست محیطی و تغذیه سفر‌های آب زیر زمینی، بهره برداری توریستی و تفریحی و ساماندهی رودخانه در این محدوده با پیشرفت فیزیکی حدود ۷۵ درصد در حال ساخت می‌باشد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گیلان در بازدید از پروژه مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی آب آستانه اشرفیه نیز بیان داشت: هدف از اجرای این پروژه تامین آب شرب و بهداشتی و مطمئن برای شهروندان آستانه اشرفیه میباشد که هم اکنون از پیشرفت فیزیکی ۹۶ درصدی برخوردار است.

در این بازدید مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گیلان از نزدیک در جریان پروژه‌های یاد شده قرار گرفت و دستورات لازم را جهت تسریع در فعالیت‌های آن‌ها صادر کرد.