مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان از رفع تصرف آب بندان ۲۵ هکتاری به ارزش ۲۵ میلیارد تومان در شهرستان آستانه اشرفیه خبر داد.

به گزارش ندای گیلان از رشت، وحید خرمی با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای حفظ حقوق بیت‌المال و آزادسازی حریم و بستر رودخانه‌ها، انهار و کانال‌ها، برکه‌های طبیعی با شناسایی یک مورد از تصرف آب بندان صیقلده توسط افراد محلی واقع در روستای صیقلده از توابع شهرستان آستانه‌اشرفیه، که می‌توانست باعث اخلال در امر آبرسانی گردد، با پیگیری‌های حقوقی حکم رفع تصرف اخذ شد.

مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای گیلان ضمن قدردانی از مقامات قضائی و انتظامی شهرستان آستانه اشرفیه افزود: با حکم مقام قضائی و همراهی نیروی انتظامی خدوم شهرستان، آب بندان مذکور به مساحت ۲۵ هکتار و به ارزش ۲۵ میلیارد تومان رفع تصرف گردید.

وی با تاکید بر ضرورت محافظت از منابع خدادادی و استفاده صحیح از آن ضمن جلوگیری از تغییر کاربری‌ها، دخل و تصرف در اموال عمومی و حفظ موهبت الهی توسط متولیان امر بیان کرد: با توجه به شرایط اقلیمی و محدود بودن این سرمایه خدادادی، باید در زمینه حفظ آن کوشا باشیم.

خرمی گفت: در راستای حفظ حقوق بیت المال از هیچ گونه تلاشی دریغ نمی‌کنیم و با سودجویانی که قصد تصرف انفال و بیت المال را داشته باشند، برخورد قانونی لازم انجام می‌شود.