یک دختر نوجوان فلسطینی در شهر الخلیل هدف اصابت گلوله نظامیان صهیونیست قرار گرفت و به شهادت رسید

نداي گيلان : نظامیان صهیونیست به‌سمت یک دختر نوجوان فلسطینی در الخلیل تیراندازی کرده او را به شهادت رساندند.

نیروهای اشغالگر اسرائیل مدعی شدند که این دختر نوجوان سعی داشت به‌سمت یک سرباز زن اسرائیلی نزدیک حرم شریف ابراهیمی حمله کند.

برخی منابع محلی فلسطین گزارش دادند که نام این دختر نوجوان «بیان ایمن عسیله» (16ساله) از ساکنان شهر الخلیل است که هدف اصابت 3 گلوله جنگی قرار گرفته و نیروهای اشغالگر از هرگونه امدادرسانی به وی ممانعت کردند.

شاهدان عینی گفتند که نیروهای اشغالگر محل حادثه را بسته و از رسیدن تیمهای امدادرسانی برای کمک به این دختر نوجوان ممانعت کردند.

از سوی دیگر شاهدان عینی گفتند که یک شهرک نشین صهیونیست صبح امروز در خیابان الشهداء واقع در مرکز الخلیل به‌سمت یک جوان 20ساله فلسطینی تیراندازی کرده او را به شهادت رساند.

بر اساس این گزارش، برخی سایت‌های اسرائیلی گزارش دادند که این جوان فلسطینی به‌نام «فضل محمد عوض عبدالله القواسمه» قصد حمله با چاقو به‌سمت این شهرک نشین را داشته است.

به‌دنبال انتشار خبر شهادت القواسمه در الخلیل به‌ضرب گلوله شهرک نشینان صهیونیست، درگیری شدیدی بین جوانان فلسطینی و نظامیان صهیونیست در این شهر به وقوع پیوسته است.

شاهدان عینی گفتند که درگیری‌های خشونت‌باری در منطقه باب الزاویه واقع در مرکز شهر الخلیل به وقوع پیوسته و ده‌ها جوان فلسطینی در آن مشارکت دارند.

صهیونیست‌ها امروز همچنین یک جوان فلسطینی را در قدس اشغالی به شهادت رساندند/ تسنيم