حاجی زاده سالروز شهادت شش تن از شهدای بانک اقتصاد را به خانواده آن شهدا تبریک و تسلیت گفت و اظهار داشت: جوانان بسیجی برای حفظ ارزشهای نظام نه تنها در جنگ بلکه تمام صحنه ها آماده دفاع از آرمانها انقلاب و حفظ ارزشهای نظام هستند.

به  گزارش ندای گیلان، رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان گیلان در سالروز شهادت شش تن از شهدای بانک مهر اقتصاد در گفتگوی با خبر نگار ندای گیلان در رشت گفت: حضور نیروهای بسیجی در عرصه های مختلف همواره موجب ترس و وحشت دشمنان ایران اسلامی شده است اما بسیجان جان برکف خط امام ورهبری ثابت کرد ه اند  حتی با به شهادت رساندشان نتوانسته اندآنها را از آرمانهای شان دور کنند و تا پای جان از میهن خود دفاع می کنند.

حاجی زاده با اشاره به این نکته که شهادت در را ه خدمت رسانی به جامعه افتخار بس بزرگ است ،اظهار داشت جوانان انقلابی امروز ثابت کرده اند که در تمام صحنه ها برای حفظ آرمانهای انقلاب حضور دارند وازجان و خون خود خواهند گذشت تا درخت انقلاب همواره آبیاری گردد.

وی ادامه داد دشمن با توطعه و نیرنگ قصد دلسرد کردن جوانان از صحنه های انقلاب را دارد اما جوانان غیور ایران اسلامی با پیروی از منویات رهبری تمام دسیسه های آنها را خنثی می کنند و با الگو پذیری از سید شهدا  همواره با ظلم وستم مبارزه میکنند .

حاجی زاده به شهادت مظلومانه شش تن از شهدای بانک مهر اقتصاد در شعبه خیام استان سیستان اشاره کرد و افزود امروز نیروهای بسیجی در تمام صحنه های علمی ، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی حضور دارند و دشمنان ملت ایران از آنجا که تحمل این حضور غیور بسیجیان را ندارند اقدام به شهادت انها می کنند که به شکر خدا نتوانسته اند حتی با شهادتشان به اهداف پلید خود دست یابند.

وی افزود موفقیت روز افزون جوانان بسیجی  لطف خدا و پیروی منویات رهبر معظم انقلاب است که همواره راهگشا ما در تمام عرصه های مختلف جامعه است

وی سالروز شهادت شش تن از شهدای بانک اقتصاد را به خانواده آن شهدا تبریک و تسلیت گفت و اظهار داشت: جوانان بسیجی برای حفظ ارزشهای نظام نه تنها در جنگ بلکه تمام صحنه ها آماده دفاع از آرمانها انقلاب و حفظ ارزشهای نظام هستند.

لازم به یاد آوری است در دهم خردادسال  1388شهیدان بولاغ ، لشکری ،ملاشاهی ، شاقوزائی ، سرگزی و ترکان  از کارکنان بسیجی بانک مهر اقتصاد استان سیستان و بلوجستان در حین انجام وظیفه و خدمت رسانی به صورت ناجوانمردانه به درجه رفیع  شهادت رسیدند.