مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان گفت:در انجام وظایف اگر در مسیر شهدا حرکت کنیم قطعا راه درست گم نمی شود و اهداف در جهت خدمتگذاری به مردم هموارتر می شود.

به گزارش ندای گیلان،مسعود حلاج پور پس از معارفه در سمت مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان به همراه مدیران ستادی این وزارتخانه و جمعی از معاونین و مدیران این اداره کل در گلزار شهدای رشت حضور یافته و با آرمانهای انقلاب اسلامی و شهدا تجدید میثاق کرد.

وی در این مراسم پذیرش مسوولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی را یک تعهد سنگین در جهت خدمتگذاری دانست و اظهار داشت: این نظام خونبهای هزاران هزار شهید گلگون کفن کشور است، پاسداری از خون این عزیزان و امانتداری این مسوولیت تعهد هر مدیری را دوچندان می کند.

حلاج پور گفت: در انجام وظایف اگر در مسیر شهدا حرکت کنیم قطعا راه درست گم نمی شود و اهداف در جهت خدمتگذاری به مردم هموارتر می شود.

حلاج پور، میراث انقلاب را میراث گرانبهایی دانست و اظهار داشت: شهدا نقطه عطف و درخشان نظام محسوب می شوند، برای رسیدن به سرمنزل مقصود پیروی از امام راحل و منویات مقام معظم رهبری و نیز شهدا قطعا رمز موفقیت هر مسوولی خواهد بود.