خسته بند با بیان اینکه به هیچ وجه قابل باور نیست که 28 هزار فرصت شغلی در گیلان ایجاد شده است گفت:اگر آمار اشتغالزایی در استان درست است پس علت این حجم از مراجعات مردمی چیست؟

به گزارش ندای گیلان،حسن خسته بند اظهار داشت: مدیران استانی و فرمانداران باید مشکلات خود را آزادانه و بدون ترس بیان کنند.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم ارائه آمار شفاف حوزه اشتغال استان گیلان به نمایندگان مجلس خاطرنشان کرد: به هیچ وجه قابل باور نیست که 28 هزار فرصت شغلی در گیلان ایجاد شده است.

خسته‌بند با اعلام اینکه بیشترین دغدغه مردم در زمان مراجعه به نمایندگان مجلس نبود شغل و مشکلات حوزه اشتغال است ابراز داشت: اگر آمار اشتغالزایی در استان درست است پس علت این حجم از مراجعات مردمی چیست؟

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه با اعلام آمار غیرصحیح در حوزه اشتغال استان گیلان نباید خود را گول بزنیم تصریح کرد: این نظر من اصلاً سیاسی نیست و اگر نظرم اشتباه بود حاضرم در تریبون‌های رسمی عذرخواهی کنم.

وی خاطرنشان کرد: وزیرکار، تعاون و رفاه اجتماعی خود را مسئول ایجاد اشتغال در کشور معرفی کرده و مسئولیت آن را پذیرفته است پس باید بداند درست است که هرکسی 4 ساعت کار در روز داشته باشد شاغل محسوب می‌شود اما نه با درآمد 500 هزار تومان در ماه.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس با تاکید بر لزوم ایجاد فضایی امن برای سرمایه‌گذاران خاطرنشان کرد: تمام سرمایه‌گذاران می‌دانند که ایران بیشترین میزان سوددهی را برای آنان دارد اما به‌دلیل عدم هماهنگی‌های لازم میان دستگاه‌ها فراری می‌شوند.

وی با اشاره به وعده‌های داده شده در راستای پرداخت 10 درصد از بیمه صیادان از محل یارانه‌ها تصریح کرد: اداره کار و سازمان تامین اجتماعی بلایی بر سر ما آورد که ما با وجود تلاش‌های بسیار و نامه‌نگاری‌های متعدد هنوز موفق به تحقق آن نشده‌ایم.

https://t.me/joinchat/AAAAADvF5lVUQ_e7RpPBBg

https://t.me/joinchat/AAAAADvF5lVUQ_e7RpPBBg

tasnim