همزمان با سفر رياست جمهوري به استان گيلان، شهروندان خوش ذوق آستارايي در يك اقدام خودجوش مدال افتخار تدبير و اميد را به رئيس جمهور اهدا خواهند كرد

مرزنشينان شهرستان آستارا مدال قهرمان تدبير و اميد را به دكتر حسن روحاني، رئيس جمهور ايران اهدا مي كنند.

سيروس شفقي، فرماندار شهرستان مرزي بندر آستارا ، با اعلام خبر فوق اظهار كرد: همزمان با سفر رياست جمهوري به استان گيلان، شهروندان خوش ذوق آستارايي در يك اقدام خودجوش مدال افتخار تدبير و اميد را به رئيس جمهور اهدا خواهند كرد.

وي با بيان اينكه اين مدال در پانزدهمين سفر استاني رييس جمهور به وي اهدا مي شود، توضيح داد: مردم شهرستان مرزي بندر آستارا در راستای تحقق پيام نوروزي رهبر انقلاب حضرت آيت الله خامنه اي، همدلي و همزباني خود را با دولت تدبير و اميد به اثبات خواهند رساند.

شفقي در بخش ديگر سخنان خود به سفر «حجت الاسلام والمسلمين علي يونسي» دستيار ويژه رئيس جمهور در امور اقوام و اقليت هاي ديني و مذهبي و «دكتر سيد حسن قاضي زاده هاشمي» وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي جمهوري اسلامي ايران به بندر مرزي آستارا، همزمان با سفر كاروان رياست جمهوري به استان گيلان خبر داد و تصريح كرد: پيگيري مصوبه هاي مهم استان گيلان و قابل آماده شدن در سال هاي 94 و 95، از مهمترين برنامه هاي اين سفر است.

به گزارشندای گیلان، مدال اهدايي از سوي مردم آستارا منقش به شعار سال 1394 مقام معظم رهبري مي باشد و نقشه استان گيلان و بندر مرزي آستارا در روي آن حك شده است.