مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت:به دو هزار و ۵٠٠ در راه ماندگان طی دیروز و امروز در گیلان امدادرسانی شد.

به گزارش ندای گیلان،مهدی ولی پو با اعلام خبر سقوط بهمن در رشته رود بخش مرکزی شهرستان رودبار که منجر به جان باختن یک نفر شده است اظهار داشت: کمک رسانی ها در مسیر رشت به رودبار همچنان ادامه دارد و نجاتگران جمعیت هلال احمر و دستگاه های امدادی به همراه ۳ دستگاه بولدوزر و یک دستگاه لودر به منطقه اعزام شده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان افزود: ترافیک شدید منطقه و ارتفاع حدود دو متری برف، خدمات رسانی را با مشکل مواجه کرده است.

ولی پور با اشاره به روند بازگشایی مسیر، و اینکه عوامل جمعیت هلال احمر برای امداد رسانی به منطقه اعزام شده اند، تصریح کرد: ارتفاع برف، روند دسترسی به روستای رشته رود را کند کرده و امکان دسترسی نیروهای امدادی به روستا به کندی پیش می رود.

وی ادامه داد: پیرو اطلاعات رسیده حال یکی دیگر از ساکنین روستا، به علت وقوع بهمن وخیم گزارش شده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان طی گزارشی اعلام کرد: تا ساعت ۱۹ سه شنبه(۲۲بهمن) ۳۵٠ نیروی عملیاتی با ۸٠ دستگاه خودروهای عملیاتی مشغول امداد و خدمات رسانی به مردم هستند.

وی با اشاره به امداد رسانی به دو هزار و ۵٠٠ در راه ماندگان طی دیروز و امروز، بیان کرد: تا این ساعت، ۱۳۰۰ نفر را اسکان داده ایم و ۱۵۶۰ تخته پتو، ۶۴۰ بسته غذایی ۷۲ ساعته در هر بسته برای ۴ نفر به همراه ۲۴۰۰ بطری آب معدنی، ۸۰۰۰ قرص نان، ۱۸٠ کیلو خرما و بیسکویت ۲۲۴۵ بسته، توزیع شده است.

.

.

 

شبستان