شهردار املش با بیان اینکه اعتبارات عمرانی شهرداری املش امسال بیش از 3 میلیارد ریال افزایش یافته است اظهار داشت: 7 میلیارد و 740 میلیون ریال اعتبار عمرانی از منابع مختلف دولتی امسال برای اجرای 7 پروژه به شهرداری املش اختصاص یافته است

به گزارش ندای گیلان؛بابک ریحانی در گفت‌وگو یی با بیان اینکه اعتبارات عمرانی شهرداری املش امسال بیش از 3 میلیارد ریال افزایش یافته است اظهار داشت: 7 میلیارد و 740 میلیون ریال اعتبار عمرانی از منابع مختلف دولتی امسال برای اجرای 7 پروژه به شهرداری املش اختصاص یافته است که 3 میلیارد و 450 میلیون ریال بیشتر از سال گذشته است.

شهردار املش اعلام کرد: از مجموع این میزان اعتبار، یک میلیارد و 990 میلیون ریال برای آسفالت کمربندی املش و 5 میلیارد ریال برای زیرسازی، بهسازی و روکش آسفالت سایر خیابان‌های شهر املش اختصاص داده شد.

وی به اعتبارات سایر پروژه های عمرانی اشاره کرد و گفت: 200 میلیون ریال اعتبار برای هدایت و دفع آب‌های سطحی شهر املش، 250 میلیون ریال برای بهسازی پارک میرزا کوچک خان مرکز شهر املش و 300 میلیون ریال هم برای ایجاد جاذبه‌های گردشگری در پارک مذکور اختصاص یافت.

ریحانی افزود: 4 میلیارد و 290 میلیون ریال اعتبار عمرانی از منابع دولتی سال گذشته برای اجرای 5 پروژه به شهرداری املش اختصاص یافت که از مجموع این میزان فقط 641 میلیون ریال معادل 15 درصد آن تخصیص یافت که این امر باعث کندی روند اجرای پروژه‌ها در املش شد.

شهردار املش گفت: وضعیت آسفالت کمربندی املش به طول 3 کیلومتر که بخش اتاقور لنگرود را به بخش مرکزی املش و در ادامه به شهر رانکوه متصل می‌کند بسیار بحرانی است که برای روکش آسفالت آن به 30 میلیارد ریال اعتبار نیاز است و حمایت مسئولان بالادستی در شهرستان و استان را می‌طلبد.