اصغریان با تاکید بر اینکه به کالاهای اساسی به اندازه کافی در استان موجود است تصریح کرد: در حال حاضر بیش از 3 هزار و 300 تن ذخیره مرغ در استان گیلان موجود است.

به گزارش ندای گیلان محمد حسین اصغریان با اشاره به اینکه نظارت روزانه بازار شب عید در استان افزایش می‌یابد اظهار داشت: قیمت کالاهای اساسی در آستانه شب عید روزانه نظارت و بازرسی شده و با متخلفان برخورد جدی می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان با بیان اینکه با همکاری بازاریان و اصناف در استان این بازرسی روزانه انجام می‌شود خاطرنشان کرد: تلاش است با این اقدامات بازار آرامی را برای همشهریان در آستانه شب عید فراهم کنیم.

اصغریان با تاکید بر اینکه به کالاهای اساسی به اندازه کافی در استان موجود است و همشهریان هیچگونه مشکلی در تامین کالاهای اساسی در ایام نوروز ندارند تصریح کرد: در حال حاضر بیش از 3 هزار و 300 تن ذخیره مرغ در استان گیلان موجود است.

وی با اشاره به اینکه کالاهایی چون برنج خارجی، گوشت قرمز، شکر، کره و کالاهای مختلف به‌صورت مطلوب در استان برای این ایام ذخیره‌سازی شد تاکید کرد: در بحث میوه شب عید امسال بالغ بر 220 تن میوه، بیشتر از سال گذشته در استان ذخیره‌سازی شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان با اشاره به اینکه در حال حاضر بالغ بر هزار و 100 تن ذخیره سیب و پرتقال تامسون درجه یک در استان موجود است افزود: همشهریان می‌توانند با مشاهده هرگونه تخلف با سامانه 124 سازمان صنعت معدن و تجارت استان تماس حاصل کنند و اتحادیه‌ها هم آماده رسیدگی به شکایات مردم هستند.