احمدی به دو برابر شدن بودجه ی آموزش و پرورش در دولت تدبیر و امید اشاره کرد و تصریح کرد: حدود 98 % این بودجه صرف حقوق و مزایا می شود و فقط 2 % بودجه باقی می ماند که صرف سایر موارد مثل آب ، برق ، گاز ، تلفن و سرانه مدارس می شود .

به گزارش  ندای گیلان از لاهیجان،جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان به مناسب فرا رسیدن بازگشایی مدارس به ریاست سید محمد احمدی فرماندار این شهرستان تشکیل شد .

فرماندار لاهیجان در این جلسه گفت: با توجه به نزدیکی آغاز سال تحصیلی  جدید همه باید تدابیر  و تمهیدات لازم را در جهت آغاز  یک سال تحصیلی خوب و یک روز ماندگار  برای همه علی الخصوص سال اولی ها فراهم نمائیم.

وی با بیان اینکه همه ما چه به صورت مستقیم و چه به صورت غیر مستقیم وابستگیهایی به آموزش و پرورش داریم تاکید کرد: همه باید در کمک به این نهاد مقدس که کار تعلیم و تربیت فرزندان  مان  را به عهده دارد اهتمام بورزیم  نهادی که 10 % جمعیت شهرستان  را شامل می شود .

احمدی  به دو برابر شدن بودجه ی آموزش و پرورش در دولت تدبیر و امید اشاره کرد و تصریح کرد: حدود 98 % این بودجه صرف حقوق و مزایا می شود و فقط 2 % بودجه باقی می ماند  که صرف سایر موارد مثل آب ، برق ، گاز ، تلفن و سرانه مدارس  می شود .

وی افزود: یک مدیر باید  با تدبیر و تلاش بسیار این بخش را مدیریت کند که بسیار قابل ستایش می باشد .

وی بیان داشت: باید به همه این عزیزان ارزش ویژه ای شود  تا انگیزه پرسنل مدارس بالا رفته و بتوانیم  فضای آموزش و پرورش ، مدارس و کلاسهای  درس را پویا  زنده و با طراوت کنیم اگر اینکار را کردیم  گامهای توسعه  یکی پس از دیگری  برداشته می شود.

فرماندار  شهرستان لاهیجان  در ادامه جلسه  به سیاستهای دولت دکترروحانی  در مورد بخش فرهنگ جامعه خصوصاً  آموزش و پرورش  اشاره نمود  و گفت: تمام دغدغه دولت  و رئیس جمهور   این است که مشکلات  اقتصادی  خصوصاً معیشت  فرهنگیان  به حداقل برسد تا معلمان این آینده سازان جامعه بدون تشویش خاطر  به آموزش  و تعلیم و تربیت  نسل آینده جامعه بپردازند.